اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

انتخابات مجلس سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد تاکید کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس با حضور گسترده مردم، سالم و قانونمند برگزار شده و مردم ما پاسخی قاطع به دشمنان در روز دوازدهم اسفند خواهند داد.

انتخابات مجلس سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد نخستین گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات مجلس عصر امروز در این شهرستان برگزار شد.

سید ابراهیم کسائیان طی سخنانی در گردهمایی فوق اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57، حضور گسترده مردم در تصمیم‌گیری‌ها از طریق برگزاری انتخابات سراسری است.

وی تصریح کرد: امروز مسئولان ارشد نظام مانند رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم انتخاب شده و این امر مهم‌ترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

* ایران الگوی مردم‌سالاری دینی در جهان است

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: طی سه دهه اخیر، به صورت میانگین سالی یک انتخابات در ایران برگزار کرده‌ایم که تمام آنها به فضل الهی با حضور گسترده مردم و به صورت سالم و قانونمند بوده است.

حدادی تاکید کرد: این انتخابات‌ها نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم و بر اساس اصول اسلامی اداره شده و ایران در حال حاضر الگوی مردم‌سالاری دینی برای دیگر کشورها است.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی منتظر برگزاری انتخابات مجلس هستند، گفت: آنها رفتار مردم را رصد کرده و امید دارند که ملت ایران در این عرصه حضوری کمرنگ داشته باشند.

حدادی ادامه داد: این در حالیست که مردم ما شرایط را به درستی درک کرده و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای پاسخی قاطع به تهدیدها و تحریم‌های اخیر دشمنان خواهند داد.

* مجریان انتخابات در نظرآباد تنها قانون را ملاک عمل می‌دانند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان وظائف مجریان انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: همه ما باید بدانیم که ملاک عمل قانون است و هیچ کاندیدایی فراتر از قانون نیست.

حدادی افزود: وظیفه ما این است که شرایط برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و رقابتی را فراهم کرده و خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و مجریان انتخابات در نظرآباد این مهم فراهم شده است.

* اجازه دخالت در آرای مردم را نمی‌دهیم

وی در پایان متذکر شد: در روز انتخابات و در زمان شمارش آرا، تنها وظیفه ما حراست از آرای مردم است و به طور قطع اجازه تخطی در این امر مهم را به احدی نخواهیم داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول