اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لردگان:

لردگان مهیای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: شهرستان لردگان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور کاملا آماده است.

لردگان مهیای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان بعدازظهر امروز در جمع اعضای هیئت‌های بازرسی، سر بازرسان و بازرسان انتخابات مجلس نهم در این شهرستان، اظهار داشت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی در گذر سی و سه سال از فجر انقلاب برگزاری سالانه یک انتخابات سالم و آزاد است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در راستای کم رنگ جلوه دادن حضور پرشور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز، گفت: استکبار جهانی همواره داعیه مخالفت با این نظام داشته و از هر فرصتی به‌منظور وارد کردن آسیب بر پیکره این نظام استفاده کرده است، که در این برهه نیز برای عدم مشارکت و یا حضور حداقلی مردم در انتخابات هزینه بسیاری کرده است.

ظفریان ادامه داد: حضور پرشور و حماسه‎ساز ملت ایران در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن 57 خواب آسوده را از چشم دشمن ربوده، برهمین اساس دشمن هر روز منتظر یک بهانه جدید برای فتنه‌جویی و توطئه علیه نظام است.

فرماندار شهرستان لردگان جنگ امروز دشمن را جنگ روانی برشمرد و گفت: دشمن با شانتاژ بازی، ایجاد هیاهو و تبلیغات رسانه‌ای به دنبال مشوش کردن اوضاع داخلی کشور است که این ترفند دشمن نیز با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری همچون گذشته بی نتیجه و اثر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه تحریم نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا، گفت: کشورهای اروپایی به‌واسطه خوش خدمتی به شیطان بزرگ در آستانه انتخابات 12 اسفند از خرید نفت ایران سرباز زدند تا با ایجاد جنگ روانی اوضاع را متشنج و بستر تحقق اهداف آمریکا را محقق سازند اما خطبه‌های حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری که فرمودند ایران به اروپا نفت نمی‎فروشد، این توطئه دشمن را نیز خنثی کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لردگان مدیریت انتخابات در ایران را با مردم دانست و گفت: در ایران مردم خود مجری برگزاری انتخابات هستند، بطوریکه با تعیین هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های بازرسی، هیئت‌های نظارت و معتمدین از مردم و نظارت آنها بر روند انتخابات دموکراسی را به معنی واقعی کلمه می‌توان در ایران به نظاره نشست.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان و مجریان انتخابات باید بدور از هرگونه جبهه و گرایش سیاسی بی طرف در این انتخابات حضور و نظارت داشته باشند، گفت: مدیریت این شهرستان اجازه هیچ‌گونه دخالت حزب، گرایش سیاسی یا قوم و قبیله‌ای را در این انتخابات نخواهد داد.

فرماندار شهرستان لردگان صیانت از آرای مردم را یک وظیفه قانونی برشمرد و گفت: در حال حاضر شهرستان لردگان کاملا آماده برگزاری یک انتخابات سالم است که این روند تا روز انتخابات به طور قطع و یقین تداوم خواهد یافت.

وی خدامحوری و قانون مداری را ملاک عمل مسئولان و عوامل اجرایی این انتخابات برشمرد و گفت: بازرسان وظیفه دارند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی عوامل اجرایی با هماهنگی با نماینده فرماندار با متخلف برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول