اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بازرسان انتخابات در کرج تاکید شد

حراست از آرای مردم بر اساس قانون

خبرگزاری فارس: عضو هیئت بازرسی انتخابات کشور تاکید کرد: وظیفه اصلی و مهم بازرسان انتخابات، حراست از آرای مردم بر اساس رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و اجرای صحیح و دقیق قانون است.

حراست از آرای مردم بر اساس قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامحسین تابش‌فر عصر امروز در حاشیه همایش هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به میزبانی مرکز استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 50 هزار بازرس در سراسر کشور از آرای مردم حراست و همچنین بر نحوه برگزاری انتخابات بازرسی می‌کنند.

وی تاکید کرد: هدف ما اجرای صحیح قانون و حراست از آرای مردم بر اساس اصول قانونی و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه قانون در مورد انتخابات شفاف است، گفت: خوشبختانه در حوزه بازرسی اقدامات خوبی انجام شده و 54 هزار بازرس در سراسر کشور در حوزه‌های اخذ رای حضور خواهند داشت.

* بازرسان انتخابات در 202 حوزه اصلی کشور حضور دارند

تابش‌فر خاطرنشان کرد: این بازرسان در 202 حوزه اصلی برگزاری انتخابات حضوری فعال داشته و بر نحوه اجرای صحیح قانون نظارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیئت مرکزی بازرسی ستاد انتخابات و هیئت‌های استانی وظایف خود را بر اساس قانون با جدیت انجام می‌دهند، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته و وظائف خود را با جدیت تا روز انتخابات پیگیری خواهیم کرد.

تابش‌فر در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه شرایط ستاد انتخابات استان البرز و شهرستان کرج را چگونه ارزیابی کرده است؟ گفت: اقدامات خوبی در این استان انجام شده و خوشبختانه مسئولان و کادرهای اجرایی به طور کامل بر وظایف خود آشنایی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم انتخابات در سراسر کشور و همچنین در استان البرز و شهرستان کرج با نظم و هماهنگی مطلوب برگزار شده و مردم با حضور خود در صحنه بار دیگر به تهدیدهای دشمنان پاسخ قاطع دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول