اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ورامین خبر داد:

معرفی کمیته‌های تخصصی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین از تخصصی شدن این کمیسیون خبر داد و افزود: در راستای برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات مناسب در کمیسیون فرهنگی این شورا، کمیته‌های تخصصی تشکیل و مسئولان آن معرفی شدند.

معرفی کمیته‌های تخصصی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ورامین
حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از معرفی کمیته‌های تخصصی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین خبر داد و گفت: با توجه به حجم گسترده طرح‌ها و لوایح این کمیسیون و نیاز به بررسی کارشناسانه و اتخاذ تصمیمات معقول و منطقی، کمیته‌های چهارگانه این کمیسیون به نام‌های کمیته علمی و آموزشی با مدیریت حسین خلیلی، کمیته بهداشت و درمان با مدیریت بهزاد حسینی، کمیته فرهنگی و اجتماعی با مدیریت بیژن خانی و کمیته ورزش و جوانان با مدیریت جعفر اردستانی آغاز به کار کردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ورامین خاطرنشان کرد: نامه ها و لوایح ارسالی به این کمیسیون ابتدا در کمیته های مربوطه بررسی و پس از کارشناسی و مشخص نمودن نقاط قوت و ضعف آن ، جهت تصمیم گیری نهایی در کمیسیون فرهنگی مطرح می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان تصریح کرد: این کمیسیون آماده دریافت پیشنهادات شهروندان و صاحب نظران حوزه فرهنگ بوده و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌های نخبگان فرهنگی منطقه در بیان نظرات و اتخاذ تصمیمات کارگشا و مؤثر قدم‌های مثبتی برداریم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول