اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی خبر داد

مشارکت 2700 ناظر شورای نگهبان در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی از مشارکت 2 هزار و 717 ناظر شورای نگهبان و سر ناظران برای نهمین انتخابات مجلس در این استان خبر داد.

مشارکت 2700 ناظر شورای نگهبان در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که با حضور نامزدهای انتخاباتی استان برگزار شد، گفت: یک‌هزار و 883 ناظر شورای نگهبان و همچنین 27 بازرس ویژه بر این انتخابات نظارت دارند.

وی رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی را از سوی نامزدهای انتخاباتی ضروری عنوان کرد و خطاب به نامزدها تأکید کرد: باید از تخریب رقیب، سیاه نمایی، صرف هزینه‌های سنگین تبلیغات و برجسته کردن اختلافات پرهیز شود.

قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی افزود: تحرکات دشمنان و فشارهای مختلف بر نظام اسلامی همچون تحریم و تهدید، اهمیت این انتخابات را بعد از فتنه 88 دوچندان کرده است.

وی یادآور شد: سرنوشت دنیای اسلام و سایر ملل با سرنوشت ملت ایران گره خورده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه انتخابات بزرگ‌ترین مانور سیاسی نظام اسلامی است، گفت: برگزاری این انتخابات زمینه ساز مشارکت مردم در عرصه سیاسی و سرنوشت خویش است.

سید کریم سجادی افزود: انتخابات خوب سبب به انفعال کشیدن دشمن شده و از این رو حضور گسترده مردمی در انتخابات 12 اسفند اهمیت به‌سزایی دارد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران در زمینه انتخابات و حضور در صحنه وفاداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

سجادی با اشاره به اینکه دشمنان همواره تحریم انتخابات،  مشارکت نکردن مردم و کم‌رنگ جلوه دادن مشارکت آنان را در سیاست کاری خود قرار داده‌اند، افزود: تمام این برنامه‌ها برای تخریب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکرد انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم در انتخابات است، گفت: بر همین اساس تمام فعالان اعم از؛ مجریان، رسانه‌ها، علما، روحانیون، نخبگان، رسالت سنگینی را برای حضور گسترده مردم در انتخابات بر دوش دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: نباید از هیچ کوششی برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دریغ کرد.

وی همچنین از عموم نامزدهای انتخاباتی مجلس در استان خواست تا در طول تبلیغات انتخاباتی اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده و از تخریب، توهین، اسراف پرهیز و همواره به قانون احترام بگذارند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم برگزاری نهمین انتخابات مجلس را نخستین تجربه بعد از فتنه 88 اعلام و بر مشارکت گسترده مردم در این انتخابات تاکید کرد.

حسین ثابت‌قدم‌وحید نگاه شورای فرهنگ عمومی به انتخابات مجلس را ویژه عنوان کرد و گفت: این انتخابات یکی از مهم‌ترین انتخابات مجلس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده که باید از تمام ظرفیت‌ها برای حضور گسترده مردم در عرصه سرنوشت خویش استفاده شود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش داشته تا به رکن مردمی بودن نظام اسلامی خدشه وارد کنند و حضور گسترده مردم در واقع وفاداری آحاد مردم به نظام اسلامی را به اثبات خواهد رساند.

در این نشست علاوه بر نامزدهای انتخاباتی مسئولان ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول