اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان انتقاد کرد

سهم ناچیز مردم گرگان از رسانه ملی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان از سهم ناچیز مردم گرگان از رسانه ملی انتقاد کرد.

سهم ناچیز مردم گرگان از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، عبدالرضا چراغعلی در نطق پیش از دستور سیصد و نود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: در دوره‎های مختلف وعده‌هایی از سوی مدیران با افکار عمومی در میان گذاشته می‌شود که بعد از مدتی به فراموشی سپرده می‎شود و این روند موجب ایجاد یأس و ناامیدی در شهروندان می‎شود.

وی با انتقاد از وعده‎های فراموش شده مدیران در ادوار مختلف تصریح کرد: شهر تاریخی گرگان طی سال‎های گذشته فراز و نشیب‎های فراوانی را در عرصه مدیریت پشت سر گذاشته است و مدیرانی با ویژگی‎های متفاوت سکان‌دار ادارات، سازمان‎ها و نهادهای انقلابی مرکز استان بوده‎اند که البته اقدامات ماندگاری نیز در سطح استان انجام شد، اما طی این سال‎ها همواره سیاست‎زدگی و حاشیه‎های مسائل سیاسی موجب هدر رفتن برخی از ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های توسعه استان شده است.  

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه آنچه در سعادت جامعه نقش اساسی دارد شایستگی و جامع‎الشرایط بودن مدیران و کارگزاران آن جامعه است اظهار داشت: کارشناسان معتقد هستند در هر جامعه‎ای تحقق چشم‎اندازها و دستیابی به توسعه پایدار منوط به وجود مدیرانی کاردان، لایق و دلسوز است.

چراغعلی تصریح کرد: امروزه جایگاه و اهمیت مدیریت با تدبیر و مدبر بر کسی پوشیده نیست و این ضرورت در جوامع مختلف علی‎الخصوص در کشورهای در حال توسعه بیش از سایر نقاط احساس می‎شود و اکثر صاحب‎نظران علوم اجتماعی و مدیریت شهری بر این باور هستند که هیچ امری در زندگی انسان برای پیشبرد اهداف او نمی‎تواند مهم‎تر و موثرتر از تدبیر مدیریت باشد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشمندان علوم اجتماعی تجربه، تخصص‎گرایی، فهم و بینش سیاسی، ایمان به هدف، امانت‌داری و عدالت‎طلبی، برخورداری از روحیه کارآفرینی و خلاقیت را از مهم‌ترین ویژگی‎های مدیریت کارآمد می‎دانند، خاطر نشان کرد: ما به عنوان اعضای شورای شهر آمادگی خود را برای همکاری با مدیران استان برای گردش چرخ توسعه استان و رفع نگرانی، یأس و ناامیدی از جامعه اعلام می‎کنیم.

این عضو شورای شهر گرگان در ادامه نطق پیش از دستور خود با اشاره به سهم ناچیز مردم گرگان از رسانه ملی و  انتقاد برخی از شهروندان و هواداران تیم بسکتبال گرگان به عملکرد رسانه ملی در پخش مسابقات این تیم گفت: برخی از شهروندان و هواداران این تیم طی ارسال نامه‎ای به کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورا خواستار پیگیری این موضوع و انجام مذاکرات رسمی در این خصوص شدند.

چراغعلی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان یکی از پرطرفدارترین تیم‎های ورزشی محسوب می‎شود افزود: متاسفانه صدا و سیمای مرکز گلستان در زمینه پخش مسابقات ورزشی توجه خاصی به خواسته هواداران این تیم ندارد.

وی با اشاره به درخواست هواداران این تیم ادامه داد: بر اساس اظهارات لیدرهای تیم بسکتبال گرگان هر هفته هزاران نفر از جوانان و مردم گرگان راهی سالن امام خمینی مجموعه آزادی گرگان می‎شوند تا بتوانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند، علاقه‎مندان زیادی نیز توانایی حضور در سالن را ندارند و قشرهای زیادی از مردم مثل بانوان، کارمندان، کسبه و افراد مسن هر هفته منتظر پخش مستقیم بازی بسکتبال از شبکه استانی هستند که متاسفانه با بی‌مهری صدا و سیما روبه‌رو می‎شوند و از تماشای بازی تیم محبوبشان محروم می‎مانند.

این عضو شورای شهر گرگان در پایان خواستار مذاکرات رسمی شورای شهر با مسئولان امر و پیگیری این موضوع شد و گفت: با توجه به حجم هواداران و علاقه‎مندان بسکتبال گرگان که بنا به هر دلیلی توانایی حضور در سالن و تماشای مسابقات را از نزدیک ندارند، صدا و سیمای گلستان در راستای حمایت از این تیم پرطرفدار و احترام به مردم فهیم گرگان باید شرایط پخش مستقیم بازی‎های تیم بسکتبال شهرداری گرگان را فراهم کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول