اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان تاکید کرد

ضرورت تعامل بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان بر ضرورت تعامل بین رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و نهادهای استان زنجان تاکید کرد.

ضرورت تعامل بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی ظهر امروز در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، گفت: وظیفه روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از فعالیت‌های انجام شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند، افزود: باید در راستای جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات از همه امکانات استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان با اشاره به اینکه باید از نظر نرم‌افزای نیز روابط عمومی‌ها برای انتخابات برنامه‌ریزی کنند، افزود: باید در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با شناخت مخاطب برنامه‌هایی اجرا شود، که در راستای جلب حداکثری در انتخابات موثر باشد.

وی یکی از برنامه‌های و روابط عمومی‌ها را نگاه به خبر و انتقال سریع عنوان کرد و افزود: باید خبر تولید شده از نظر کیفیت و زمان ارسال نیز مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی بر ضرورت تعامل بین رسانه و روابط عمومی‌ها تاکید کرد و یادآور شد: تعامل بین این دو نهاد موجب ارائه اخباری مهم و دقیق می‌شود.

وی با بیان اینکه جریان اطلاع‌رسانی باید همراه با تعامل مثبت باشد، خاطرنشان کرد: در صورت تعامل مثبت بین رسانه و روابط عمومی موفقیت‌های مطلوبی کسب می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان بر لزوم تغییر نگاه سنتی به روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با مجهز شدن به وسایل ارتباط جدید و استفاده از تکنولوژی روز در امر خبررسانی خدمات انجام شده تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ضروری است جایگاه روابط عمومی در ارگان‌های مختلف تقویت شود، بیان داشت: باید برای تاثیر گذاری برنامه‌ها، برنامه‌ریزی هدفمندی صورت گیرد.

انتهای پیام/س20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول