اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان شمالی:

رسالت رسانه‌ها در مشارکت گسترده مردم در انتخابات سنگین است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان شمالی رسالت رسانه‌ها در مشارکت گسترده مردم در انتخابات سنگین برشمرد.

رسالت رسانه‌ها در مشارکت گسترده مردم در انتخابات سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید یحیی هاشمی‌نژاد عصر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دو مسئولیت مهم قانون گذاری و نظارت مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس به عنوان قوه مقننه اختیارات گسترده قانونی دارند، از این رو مردم در انتخاب نمایندگان باید نهایت توجه را داشته باشند.

وی شناخت کامل نامزدها و انتخاب اصلح، محدودیت در انتخاب گزینه را برشمرد و افزود: مردم باید توجه داشته باشند که انتخاب هر نامزد برای مجلس به معنای سپردن چهار سال مسئولیت وظایف نمایندگی به فردی است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی توجه به منویات رهبری در انتخاب اصلح را برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی انتخاب اصلح اهتمام داشته باشند.

وی همچنین به سابقه دموکراسی غرب اشاره کرد و گفت: این دموکراسی با سابقه مردم سالاری در اسلام که به صدر اسلام باز می‌گردد، فاصله دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان شمالی ویژگی‌های برجسته دموکراسی و مردم سالاری دینی را نسبت به دموکراسی غرب برشمرد و افزود: در دموکراسی غربی هدف وسیله را توجیه می‌کند و ممکن است یک ضد ارزشی با مراجعه به آرای مردم قانونی شود.

وی تصریح کرد: اما چنین دیدگاهی اساساً در اسلام وجود نداشته و چنین اجازه‌ای را به هیچ فرد یا گروهی نمی‌دهد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این نشست حضور گسترده مردم در انتخابات را ضروری عنوان کرد و گفت: در شرایطی به سر برده که دشمنان برای کاهش مشارکت مردم تلاش می‌کنند، از این رو باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کرد.

محمد تیمورزاده با اشاره به اینکه فرهنگیان بخش زیادی از بدنه جامعه را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: بر همین اساس فعالیت‌های فرهنگی به منظور حضور حداکثری این قشر در حال انجام است.

وی توزیع پوستر برای انتخابات 12 اسفند را از جمله فعالیت‌های این اداره کل در این راستا عنوان کرد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول