اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 83

عزت بانوان ایرانی در نتیجه انقلاب به دست آمد

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران منشا خیر و برکات فراوانی بوده که توجه به جایگاه، مقام و منزلت زنان و عزت بانوان ایرانی یک نمونه بارز و مشخص آن است.

عزت بانوان ایرانی در نتیجه انقلاب به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اکرم کرامتلو عصر امروز در همایش حضور حداکثری در انتخابات در بین بانوان ورزشکار شهرستان که با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شاید در گذشته گروهی از زنان و دختران ایرانی به واسطه مسلمان بودن و پیروی از دستورات دینی و حمایت‎هایی که توسط خانواده‎های خود می‎شدند از جایگاه نسبتا خوبی در جامعه برخوردار بودند و کسی جرات بی‎احترامی و بی‎حرمتی به آنان را نداشت.

وی تصریح کرد: ولی واقعیت امر این بود که در رژیم گذشته از زن به عنوان یک کالا و استفاده می‎شد و ارزش معنوی و واقعی زنان اعتبار آنچنانی نداشت.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم در بسیاری از کشورهای دیگر به ویژه جوامع فاسد غربی زن برای رسیدن به خواسته‎های دنیوی اشخاص مورد استفاده قرار می‎گیرد و در برنامه‎های اجتماعی آن گونه که شایسته است مورد توجه قرار نمی‎گیرد و مورد بی‎مهری قرار دارد.

کرامتلو اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدسی که حاکم است به زنان و دختران اجازه حضور در جامعه و همکاری در امورات مربوط به خانواده و اجتماع را داده آن هم به گونه‎ای که مورد بی‎احترامی و بی‎مهری قرار نگیرند و حرمت و جایگاه آنها حفظ شود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل و در راستای قدرشناسی از این نظام و این حکومت زنان و دختران که در راهپیمایی‎ها و انتخابات گذشته حضور فعال داشته‎اند باز هم به پای صندوق‎های رای می‎آیند و با انتخابی شایسته و ارزشی راه را برای ادامه موفقیت‎های نظام که قطعا موفقیت‎های زنان و دختران ایران اسلامی هم در آن لحاظ شده هموار خواهند کرد.

قاسمعلی برزمینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر هم بخشی از موفقیت‎های به دست آمده در ورزش امسال شهرستان را مرهون تلاش‎های بانوان این منطقه خواند و اذعان کرد: زنان و دختران ایرانی با فرهنگی اسلامی و منحصر به فرد می‎توانند برای موفقیت‎های بیشتری تلاش کنند و باعث عزت و سربلندی نظام باشند.

وحید مسلمی‎پور مسئول ورزش بانوان شهرستان آزادشهر که در برگزاری این مراسم و حضور نایب رئیسان هیئت‎های ورزشی، سرپرستان، مربیان و بانوان ورزشکار تلاش بسیاری کرده بود با ارائه گزارشی از فعالیت بانوان ورزشکار شهرستان ابراز امیدواری کرد نمایندگان منتخب مردم نسبت به ورزش بانوان توجه بیشتری داشته باشند تا بانوان که مادران جامعه هستند و سلامت و شادابی‌شان لازمه طراوت و سلامت جامعه است در آسایش بیشتری به ورزش‎های مورد علاقه خود بپردازند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول