اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات رزمی قهرمان کشوری

بانوان رزمی‌کار ایلامی 29 مدال رنگی را کسب کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: بانوان رزمی‌کار ایلامی 29 مدال رنگی را در مسابقات قهرمان کشوری رزمی کسب کردند.

بانوان رزمی‌کار ایلامی 29 مدال رنگی را کسب کردند

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بانوان شرکت‌کننده در مسابقات قهرمان کشوری رزمی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات به تازگی در استان کرمانشاه و با حضور ورزشکاران قدری از مناطق مختلف کشور از جمله استان ایلام برپا شده است.

این مسئول اضافه کرد: تیم اعزامی بانوان استان ایلام با کسب این تعداد مدال رنگی موفق به کسب عنوان دوم تیمی این دوره از رقابت‌ها شد.

فتاحی تصریح کرد: ناهید نقی‌زاده، معصومه قبادبیگی، ‌سارا اردشیری، ‌کیمیا الفتی، ‌طیبه طهماسبیان، سعدیه رستمی، کبری قدم‌خیر، شکوفه ملکی، ‌فاطمه بانقلانی، ‌سارا صیدیان و کیمیا سرخ‌میری ورزشکاران موفق به کسب مدال در این دوره از رقابت‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشکاران زن ایلامی در سال‌های اخیر موفق به کسب عنوان‌ها و مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های مختلف شده‌اند. 

وی اذعان داشت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش ورزشکاران، مربیان و دیگر دست‌اندرکاران ورزش در استان ایلام است که جای تقدیر و تجلیل دارد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول