اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل خبر داد

نمایشگاه پوشاک بانوان سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه پوشاک بانوان اردیبهشت ماه سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه پوشاک بانوان سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی بانوان در اردبیل اظهار داشت: هدف اصلی از راه‌اندازی این نمایشگاه عرضه شایسته‌ترین پوشاک در ابعاد مختلف برای بانوان است تا آنها حجاب و عفاف شایسته و مورد نظر دین اسلام را در قالب البسه‌های ارایه شده مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد:‌ دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری نمایشگاه با هدف حفظ و تربیت فرهنگ و هویت ایرانی، اسلامی تلاش می‌کنند تا این اصالت حفظ شود.

دستباز همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان استان با هدف معرفی کارآفرینان و چهره‌های توانمند استان برای تبیین نقش زنان در نظام اقتصادی خانواده خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه نیمه‌اول سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در عصر پرتلاطم شکستن هویت و اصالت زنان جوامع مختلف انقلاب اسلامی الگوی موفقی را در نظام خانواده به حفظ کرامت زنان ارایه داده که از این الگو بسیاری از کشورها استفاده کرده و یا در حال تبعیت از آن هستند.

به گزارش فارس، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل الگوی ارایه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران را حاوی حفظ کرامت، عزت نفس و سربلندی ایران سرفراز توصیف کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها به ویژه حوزه بانوان و ارایه توانمندی‌های بالفعل آنها به گونه‌ای حرکت کرده است که حضور اجتماعی بانوان در ایران تمام حربه‌های نظام کفر را در بی‌هویت نشان دادن زنان از بین برده است.

وی با قدردانی از شکل‌گیری مجموعه‌های خیریه در جمع بانوان گفت: این مجموعه می‌تواند در هر یک از دستگاه‌های اجرایی به مانند کمیته امداد، بهزیستی و تشکل‌های مردم نهاد موفق و شایسته عمل کند.

 

مجمع بانوان خیر در اردبیل شکل اجرایی می‌گیرد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه افزود: مجمع بانوان خیر در استان برای رفع نیازمندی زنان شکل گرفته و تلاش می‌شود از مجموعه‌های مختلف بانوان برای حضور در این مجموعه دعوت شود.

خدیجه جعفری تصریح کرد: حضور زنان در تشکل‌ها و مجموعه‌های خیریه اسباب توسعه و ترقی بسیاری از بخش‌ها را مهیا می‌کند به گونه‌ای که تاکنون بیش از 200 نفر به عضویت این مجمع درآمده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: افتخارآفرینی زنان ما در عرصه‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و قرآنی بسیار مشهود و معلوم است و ضرورت دارد از این ظرفیت‌ها در پیشبرد بهتر امور استفاده شود.

جعفری در ادامه به نزدیکی ایام انتخابات و حضور آگاهانه مردم به ویژه زنان در عرصه انتخابات و برگزیدن شایسته‌ترین نمایندگان را یادآور شد و اضافه کرد: زنان همپا با سایر اقشار جامعه در 12 اسفند امسال افتخاری بس بزرگ در دفتر انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط می‌رسانند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از انقلاب اسلامی به عنوان شایسته‌ترین الگوی نظام معتقد به آزادی و استقلال ملت‌ها یاد کرد و ادامه داد: این کشور با پشت سر گذاشتن تمام فراز و نشیب‌ها امروز به قدرت بلامنازع جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول