اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ندامتگاه بانوان شهرری 1300 مددجو دارد

بازدید مسئولان بهداشتی ری از ندامتگاه بانوان

خبرگزاری فارس: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از ندامتگاه بانوان که از سال گذشته تمام زندانیان زن تهران به این واحد منتقل می‌شوند، بازدید کردند.

بازدید مسئولان بهداشتی ری از ندامتگاه بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، کارشناسان واحدهای مختلف ستادی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از ندامتگاه بانوان شهرری بازدید کردند.

کارشناسان در این بازدید از بخش‌های مختلف ندامتگاه مانند نانوایی، فروشگاه، کارگاه‌های تولیدی، بندهای در حال بهسازی، ساختمان در حال ساخت بهداری، بندهای فعال، قرنطینه و بهداری ندامتگاه دیدن کردند.

در این بازدید سمیه یوسفی مدیریت ندامتگاه با اشاره به همکاری دیرینه و در عین حال نزدیک شبکه با این مرکز خواستار فراهم شدن فضای بیشتر برای ایجاد محیطی مناسب‌تر برای مددجویان شد.

مدیریت ندامتگاه بانوان در این جلسه تلاش برای ایجاد یک پایگاه بهداشتی در محوطه ندامتگاه را زمینه همکاری‌های بیشتر و منسجم‌تر میان شبکه و این واحد برشمرد.

ندامتگاه بانوان شهرری در حال حاضر پذیرای یک هزار و 300 مددجوی زن است و از سال گذشته نیز تمام زندانیان زن تهران به این واحد منتقل می‌شوند.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در زمینه استقرار نظام مراقبت بیماری‌ها شامل بیماری‌های واگیر، گزارش‌دهی و پیگیری، تامین واکسن مورد نیاز، همکاری در زمینه فعالیت‌های بهداشت محیط از جمله نمونه‌برداری از آب و نظارت بر بهداشت مواد غذایی، همکاری در زمینه تامین اقلام تنظیم خانواده و شیرخشک و گندزدایی و سم‌پاشی، با ندامتگاه شهرری همکاری می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول