اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان خبر داد

میزبانی اصفهان در لیگ بدمینتون دسته یک بانوان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: این هفته شاهد میزبانی اصفهان برای رقابت‌های لیگ دسته یک بدمینتون بانوان هستیم.

میزبانی اصفهان در لیگ بدمینتون دسته یک بانوان

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌‌های لیگ دسته یک بدمینتون در پنجشنبه و جمعه این هفته و در ورزشگاه شهید سجادی اصفهان برگزار می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌‌های هیئت بدمینتون استان اصفهان به همکاری و تعامل این هیئت برای برپایی رقابت‌های بدمینتون آموزش و پرورش در هفته آینده اشاره کرد و بیان داشت: هیئت بدمینتون استان اصفهان سالن اختصاصی بدمینتون خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان تاکید  کرد: در هفته آینده به احتمال زیاد  شاهین‌شهر شاهد برپایی یکسری رقابت‌های بدمینتون در رده سنی نوجوانان و جوانان (با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان) است.

وی ادامه داد: هیئت بدمینتون استان اصفهان برنامه اعزام بانوان پیشکسوت بدمینتون خود را نیز به تهران مد نظر قرار داده است.

اسماعیلی تاکید کرد: رقابت‌‌های بدمینتون بانوان پیشکسوت که در ابتدا قرار بود در البرز برگزار شود، از 16 تا 19 اسفندماه در ورزشگاه شیرودی و در هر دره سنی دو نفر از طرف استان اصفهان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به کسب عنوان سومی رقابت‌های بین‌المللی دهه مبارک فجر توسط امید کرمی، بیان داشت: امروز رقابت‌های فینال این مسابقات در ورزشگاه حجاب تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان افزود: هیئت بدمینتون استان اصفهان برگزاری یکسری رقابت‌های بدمینتون کارگری و کارمندی را نیز در اسفند‌ماه و پس از کاهش بار ترافیکی و برنامه‌های هیئت مد نظر قرار داده است.

وی در مورد بودجه‌های هیئت بدمینتون استان اصفهان با اشاره به اینکه این هیئت بودجه خاصی را تاکنون دریافت نکرده است، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی فراوان، تاکنون توانستیم با جیب شخصی، بدمینتون استان اصفهان را به سمت جلو پیش ببریم.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول