اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان:

کارگاه آموزشی کتابداران شهرستان دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: کارگاه آموزشی کتابداران شهرستان با بررسی موضوعات جاری کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی کتابداران شهرستان دشتستان برگزار شد

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مبحث آموزش یکی از مسائل مهمی است که سبب بهبود روند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های روزانه می‌شود و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان این امر را به صورت جدی مورد توجه قرار داده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: از مسائلی که در روزهای پایانی هفته گذشته در شهرستان دشتستان شاهد آن بودیم برگزاری دوره آموزشی کتابداران شهرستان در راستای اجرای هر چه بهتر وظایف و ماموریت‌های محوله به ایشان است که به طور مطلوب برگزار شد.

دهقان ادامه داد: در این دوره که با حضور تمامی کتابداران شهرستان برگزار شد، مسائلی همچون نحوه آمارگیری مالی، آمارگیری پایان دوره و ... به کتابداران آموزش داده شد.

وی یکی از رئوس این نشست آموزشی را مشورت و رایزنی در ارتباط با مسائل جاری کتابخانه‌ها دانست و اذعان داشت: مشورت در دین مبین اسلام از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و از این طریق با بهره‌گیری از نظرات و راهکارهای افراد مختلف می‌توان بهترین کار را انجام داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: جذب اعضا به کتابخانه‌های عمومی از مسائل مهمی است که باعث ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جوامع انسانی می‌شود و در این نشست راهکارهای مختلفی توسط کتابداران شهرستان برای جذب حداکثری اعضا به کتابخانه‌های عمومی پیشنهاد شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان ابراز داشت: یکی از مسائل مهمی که نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان مورد توجه قرار داده و در این راستا اقدامات مهمی را در برنامه خود قرار داده‌ایم گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان است و از تمام توان و پتانسیل موجود برای تحقق این هدف والا که زمینه‌ساز افزایش سطح علمی شهرستان می‌شود بهره می‌بریم.

 

دهقان گفت: باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب مطالعه در این شهرستان تلاش کنیم و سرانه مطالعه را بالا ببریم و در این راستا باید فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول