اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان دشتستان به سرزمین وحی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان دشتستان به سرزمین وحی اعزام شدند.

دانش‌آموزان دشتستان به سرزمین وحی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عصر پنج‌شنبه در آیینی با حضور مسئولان و مردم تعداد شش نفر از دانش‌آموزان عمره‌گزار دشتستان طی مراسم باشکوهی به دیار وحی اعزام شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دشتستان در این آیین ضمن تبریک این توفیق و مهمانی بزرگ اظهار داشت: سرزمین وحی محل رویش جوانه‌های عشق و معرفت و بصیرت است.

محمدرضا جابری افزود: این سرزمین شاهد پویایی فکری، عقیدتی و رفتاری جوانان بسیاری مانند حنظله‌ها بوده است و شما با الگو گرفتن از شیفتگان این سفر معنوی بکوشید آینده خود را تضمین کنید.

وی اضافه کرد: کاروان‌های دانش‌آموزی اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و بخاطر همین است که باید با دقت و درایت با مسائل برخورد شود و مواظب فتنه‌ها و جوسازی‌های افراد مغرض باشید.

این مسئول یادآور شد: دانش‌آموزان باید بصیرت و هوشیاری لازم را داشته باشند و در برابر جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند تا دشمنان همانند گذشته ناکام شوند.

جابری گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و برای رشد و تعالی این قشر تلاش زیادی انجام گرفته و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد شکوفا شدن استعدادهای این عزیزان باشیم.

وی اذعان داشت: گسترش تعالیم اسلامی و ترویج فرهنگ معنویت در جامعه و به‌ویژه در بین دانش‌آموزان امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد باصولی مسئول پیگیری امور حج دانش‌آموزی شهرستان دشتستان نیز در این آیین مسائل و مناسک ضروری حج را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول