اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قبل از بهره‌برداری از ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش

دادگاه این بخش در ساختمان استیجاری فعالیت خود را آغاز می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: قبل از بهره‌برداری از ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش، دادگاه این بخش در ساختمان استیجاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دادگاه این بخش در ساختمان استیجاری فعالیت خود را آغاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی بخش و مسئولان دادگستری شهرستان و استان در شهر آبپخش کلنگ‌زنی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در آئین کلنگ‌زنی این بنا گفت: استقرار ادارات در بخش و شهر آبپخش یکی از خواسته‌های مردم است که شورای اسلامی شهر آبپخش در دو سال اخیر و پس از ارتقاء دهستان آبپخش به بخش آبپخش پیگیری‌های مضاعفی در این راستا انجام داده و نتایجی در این راستا به دست آورده‌ایم که برای همه شهروندان مشهود است.

مصطفی رضایی در همین راستا اظهار داشت: با این وجود هنوز نیازهای زیادی در زمینه امور اداری در بخش آبپخش مشاهده می‌شود که از مسئولان محترم شهرستان و استان انتظار داریم با ما در زمینه استقرار ادارات همکاری کنند و زمینه رفاه و آسایش بیش از پیش شهروندان آبپخشی و اهالی این بخش را فراهم آورند.

وی افزود: هم‌اکنون به دلیل نبود امکانات ادارای و ادارات و نمایندگی‌های آنها در بخش آبپخش شهروندان آبپخشی و اهالی این بخش مجبورند مسافت زیادی را برای انجام امور خود بپیمایند و به مرکز شهرستان و بخش‌های همجوار مراجعه کنند که این امر موجب هدررفت وقت و هزینه افراد می‌شود و با استقرار ادارات این مشکل مرتفع می‌شود.

رضایی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش برای بار دیگر به بار نشسته و با مساعدت و همراهی رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر، ریاست دادگستری شهرستان دشتستان و مسئولان شهرستان دشتستان شاهد کلنگ‌زنی ساختمان دادگاه عمومی بخش آبپخش هستیم.

این مسئول ابراز داشت: یکی از خواسته‌های شورای اسلامی شهر آبپخش از مسئولان دادگستری شهرستان و استان استقرار دادگاه عمومی بخش آبپخش قبل از ساخت ساختمان مربوطه در ساختمان استیجاری در شهر آبپخش است که موجب رفع بسیاری از مشکلات قضایی شهروندان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اضافه کرد: احقاق حقوق و خواسته‌های شهروندان آبپخشی یکی از بزرگترین وظایف و اهدافی است که اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش در این زمینه گام برمی‌دارند و با تمام توان تلاش خود را برای استقرار ادارات و نمایندگی‌های آن در شهر آبپخش به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول