اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

نصب تجهیزات کمک‌ناوبری در فرودگاه بین‌المللی بوشهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از نصب تجهیزات کمک‌ناوبری در فرودگاه بین‌المللی بوشهر خبر داد.

نصب تجهیزات کمک‌ناوبری در فرودگاه بین‌المللی بوشهر

ایوب پاپری‌‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک دهه مبارک فجر به مردم غیور و شهیدپرور شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی خاستگاه ارزش‌های اسلامی و آئینه‌ای است که خورشید اسلامی در آن درخشید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خاطره دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگترین خاطره‌ای است که پس از ورود اسلام به مرزهای کشور شاهد آن بودیم و در این ایام باید بیشترین توان خود را برای بزرگداشت این ایام میمون و مبارک به کار گیریم.

پاپری مقدم اذعان داشت: مردم شهرستان دشتستان مردمی ولایتمدار و انقلابی هستند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مردم و مسئولان این شهرستان شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع در این شهرستان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مردم در دوران انقلاب با حضور پرشور خود و پیروی و تبعیت از فرامین و دستورات امام خمینی (ره) با رژیم منحوس پهلوی به جدال و مبارزه پرداختند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

این مسئول با اشاره به نصب دستگاه ILS در فرودگاه بوشهر ابراز داشت: ILS از دستگاه‌های کمک‌ ناوبری به منظور فرود امن هواپیماهاست که در فرودگاه بوشهر نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در وضعیت کنونی در شرایط نامساعد جوی فرود هواپیما با دید حداقلی دو هزار و 500 متری امکان‌پذیر است و در شرایط دیگر با مشکلاتی مواجه است.

پاپری‌مقدم‌ در همین راستا بیان داشت: در شرایطی که به هر دلیل دید خلبان از 2 هزار و 500 متر کم‌تر شود خلبان مجبور به ترک فرودگاه و بازگشت به فرودگاه مبدا و یا فرودگاه‌ استان‌های همجوار می‌شود.

وی تصریح کرد: خرید این سیستم در بودجه دولت لحاظ و دولت ملزم به خرید این دستگاه شده و ان‌شاءالله پس از آن مشکلات فرودگاه بوشهر برطرف می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با کمک این سیستم فرود هواپیما در شرایط نامساعد جوی با دید حداقل 500 متری امکان‌پذیر است.

پاپری گفت: این تجهیزات با اعتبار بالغ بر 45 میلیارد ریال خریداری و در فرودگاه بوشهر نصب می‌شوند و امیدواریم پس از آن مشکلات فرودگاه بوشهر به نحو مطلوب کاهش یابد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول