اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی:

آپارتمان جایزه برترین‌های کنکور در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش‌آموزان این استان که در کنکور سراسری سال 91 رتبه تک رقمی کسب کنند، یک واحد آپارتمان به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

آپارتمان جایزه برترین‌های کنکور در خراسان شمالی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد اکبرزاده در آیین تجلیل از 310 نفر از دانش آموزان برجسته دبیرستان شهید بهشتی بجنورد اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزانی که موفق به عضویت در تیم‌های المپیاد علمی زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی کشور شوند، یک واحد آپارتمان پاداش می‌گیرند.

وی افزود: دانش آموزان استان خراسان شمالی بسیار مستعد و توانمند هستند و به طور روز افزون موفقیت‌های خود را افزایش می‌دهند.

اکبرزاده کسب رتبه چهارم خراسان شمالی در بین استان‌های کشور در سال ۹۰ را توفیق کم‌نظیر در تاریخ آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: امید می‌رود که این رتبه در سال ۹۱ بهبود یابد.

در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اولیای دانش آموزان برگزار شد؛ 15 نفر از دانش آموزان دارای رتبه زیر 1500 کنکور سراسری، 7 نفر از دانش آموزان برتر المپیادهای مرحله استانی، 3 نفر از دانش آموزان برتر مسابقات آزمایشگاهی و 39 نفر از ممتازان درسی دبیرستان نمونه دولتی شهید بهشتی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.

همچنین در این آیین، از 35 نفر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری و معارف اسلامی، 30 نفر از برگزیدگان آزمون  پیشرفت تحصیلی و 25 نفر از دبیران کلاس‌های کنکور و المپیاد نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول