اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

39 ممتاز کنکور سراسری در قروه تجلیل شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در جشن ستارگان شهرستان قروه از 39 رتبه ممتاز کنکور سراسری سال 90 در شهرستان قروه تقدیر شد.

39 ممتاز کنکور سراسری در قروه تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در این مراسم مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر قدردانستن دوران جوانی و نوجوانی به عنوان سازنده ‌رین مقطع زندگی هر فرد،گفت: نهال دین ورزی بر زمین دانایی نهاده شده است و علم مقدمه و مبنای عبادت و پرستش خداوند است.

حجت‌ا‌لاسلام محمود صفی‌زاده قشر دانشجو را فاخرترین اقشار برشمرد و افزود: کسانی که بحث مخالفت و تضاد علم و دین با یکدیگر را مطرح می‌کنند، نه شناختی از علم دارند و نه از دین چراکه این دو مکمل یکدیگرند.

وی با اشاره به کسب رتبه علمی ایران اسلامی در منطقه تصریح کرد: نسل جوان و نوجوان ما وارثان خون شهدا هستند که اقتدار ایران را در گرو جهاد علمی می‌دانند و به این نکته آگاهی دارند که با استقلال علمی کشور، استقلال سایر حوزه‌ها نیز محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام صفی‌زاده با بیان اینکه امروز بیشتر دانشمندان عرصه‌های مختلف علمی در کشور از قشر جوان هستند گفت: این جوانان در پرتو معنویت و به برکت اراده توفیق پیشرفت و تعالی را کسب کرده‌اند و الگویی برای همه دانش‌آموزان و دانشجویان درب عد اخلاقی و علمی هستند.

 مدیر آموزش و پرورش قروه نیز در این مراسم با اشاره به رشد 116 درصدی آمار رتبه‌های ممتاز کنکور سراسری امسال در این شهرستان گفت: پارسال 18 دانش‌آموز موفق به کسب رتبه زیر هزار در این شهرستان شدند که این میزان در سال جاری به 39 نفر ارتقا یافته است.

هاشم ناظمی‌جلال هدف از برگزاری این مراسم را ارتقای انگیزه سایر دانش‌آموزان، شناسایی و تشویق دانش‌آموزان خلاق و نوآور عنوان کرد و گفت: بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان موفق شهرستان قروه نیز در این راستا تدوین می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول