اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با فارس:

مشارکت بالای مردم در انتخابات 12 اسفند را شاهد خواهیم بود

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات 12 اسفند را شاهد خواهیم بود.

مشارکت بالای مردم در انتخابات 12 اسفند را شاهد خواهیم بود

سیدهاشم بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: کاندیداتوری مستقل در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی به معنای این نیست که این کاندیدا از حمایت گروه‌های سیاسی و هم‌چنین مردمی بی‌بهره است.

وی افزود: کاندیداهای مختلف دیدگاه‌ها و سلایق متفاوتی دارند و این سلیقه‌ها تنها محدود به لیست‌های انتخاباتی نمی‌شود و مردم نیز رأیشان به کاندیداها براساس تخصص، تعهد و تجربه کاندیداها خواهد بود و چندان به لیست‌ها توجهی نمی‌کنند.

بنی‌هاشمی ادامه داد: مجلس هشتم به لحاظ اتفاقاتی که قبل و بعد از شکل‌گیری این مجلس روی داد، دارای جایگاه منحصر به فردی بود و عملکرد آن را نیز باید بر همین اساس مورد ارزیابی و سنجش قرار داد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در مجموع مجلس هشتم در قبال فتنه سال 88، مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای و هم‌چنین مسائل مربوط به سیاست خارجی و در رأس آنها اتفاقات اخیر منطقه یعنی بیداری اسلامی عملکرد قابل قبولی داشت.

وی در ارتباط با لیست جبهه متحد اصولگرایان در مشهد اضافه کرد: این لیست قرار بود شامل هفت نفر باشد اما در نهایت به پنج نفر تقلیل یافت و در این زمینه هم‌چنان بحث و بررسی‌ها ادامه دارد.

بنی‌هاشمی با اشاره به شرایط ویژه خراسان‌رضوی ادامه داد: استان خراسان‌رضوی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که با یک برنامه‌ریزی اصولی و صحیح می‌توان به نحو احسن این توانایی‌های بالقوه را شکوفا کرد و زمینه بهبود سطح زندگی مردم استان را فراهم نمود.

وی گفت: مشهد به عنوان یک کلان‌شهر مذهبی دارای شاخصه‌هایی است که اگر به آنها توجه شود، این شهر حتی در عرصه بین‌المللی نیز موقعیت منحصر به فردی دارد.

این فعال سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: مشهد یک شهر ملی است و قطعاً رشد و توسعه مشهد منجر به توسعه کشور می‌شود.

بنی‌هاشمی با پیش‌بینی مشارکت بالای مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: بهترین نماد و تبلور عملی مشارکت مردم، راهپیمایی با شکوه مردم در 22 بهمن است که مردم بار دیگر به استقلال نظام رأی دادند و 22 بهمن را باید آینه مشارکت مردم و حضور گسترده آنها در صحنه دانست.

وی دشمن را در موضع ضعف دانست و افزود: مسئله تحریم‌ها امر جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب مردم شرایط سخت‌تری را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و البته تمام این تحریم‌ها نمایانگر ضعف بالای دشمن است.

این فعال سیاسی متذکر شد: ملت ولایت‌مدار و با بصیرت ایران همواره نشان داده‌اند که در شرایط سخت و دشوار با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مسیر رشد و توسعه را دنبال می‌کنند و حضور با شکوه مردم در انتخابات آتی نیز در راستای همین مسیر است. 

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول