اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

مشارکت مردم در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نماد مسئولیت عمومی و مردم‌سالاری دینی است.

مشارکت مردم در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ محدود و کم‌جمعیت بودن مناطق روستایی و صداقت و کوچکی محیط و علاقه‌مندی و پایبندی بیشتر مردم به اصول، میزان مشارکت مردم در انتخابات در این مناطق بیشتر است.

وی حضور گسترده و فراگیر آحاد جامعه و جلب مشارکت فعالانه در انتخابات را ضروری دانست و تأکید کرد: دشمنان هر روز با توطئه و ترفند تلاش می‌کنند که خدمات نظام را ناکارآمد و کم‌رنگ نشان دهند در حالی که مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران همه این ترفندهای دشمنان را با حضور پررنگ و شرکت گسترده در انتخابات نقش بر آب و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان خواهند زد.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: امروز بیشترین نگاه دشمنان به نظام و انقلاب با تجربه جمهوری اسلامی است که باید این نگاه‌ها را خنثی کرده و از بین برد.

وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: مسئولان باید اصل بی‌طرفی را در جریان انتخابات دنبال و در صورت طرفداری از کاندیدای خاص بحث و تبلیغات را به ساعات خارج از اداری معطوف کنند.

فرج‌الهی انتقاد کرد: متأسفانه این منطقه با جمعیتی بالغ بر 34 هزار نفر جمعیت و برخورداری از 50 روستا، هم‌چنان از وجود یک نماینده مستقل محروم است.

به گفته وی مسئولان نهادهای و سازمان‌های مختلف شهرستان باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

فرماندار هندیجان هم‌چنین عنوان کرد: ملت وفادار ایران اسلامی در طول 33 سال پس از انقلاب، همواره حضوری حماسی و اثرگذار در انتخابات داشته‌اند.

وی در پایان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نماد مسئولیت عمومی و مردم‌سالاری دینی است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول