اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان اعلام کرد

افزایش اعتبار جهانی با مشارکت حداکثری در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ضرورت فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اعتبار بین‌المللی و امنیت ملی را برای کشور فراهم می‌کند.

افزایش اعتبار جهانی با مشارکت حداکثری در انتخابات

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه با فرمانداران استان زنجان با اشاره به اینکه کم و بیش با مسائل و مشکلات شهر زنجان آشنایی دارد، اظهار داشت: بدون اینکه به دنبال مقصر بگردیم باید قبول کرد که زنجان به لحاظ توسعه عقب مانده است.

وی دفتر نمایندگی ولایت فقیه را شعبه‌ای از دفتر خود ولایت فقیه در استان اعلام کرد و افزود: تریبون نماز جمعه فقط در خدمت خط ولایت فقیه است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه نباید از تریبون نماز جمعه برای تضعیف مدیران اجرایی استفاده شود، تصریح کرد: این موضوع به معنی گوشزد نکردن مشکلات نیست.

وی جایگاه طرح مشکلات را شورای اداری استان اعلام کرد و گفت: افراد در هر مسئولیتی که قرار گرفته باشند باید اقدام به تقویت مدیران اجرایی باشند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دخالتی در عزل و نصب‌ها نمی‌کند، ادامه داد: ضعف‌ها را در مرحله نخست به خود مدیران و در صورت اثر بخش نبودن به مسئول بالاتر مجموعه ارجاع می‌دهد.

وی با بیان اینکه سخنگو ندارد، اضافه کرد: خودش به صورت شفاف مواضعش را اعلام می‌کند.

امام جمعه استان زنجان قانون را محور کار خود اعلام کرد و گفت: در هر مشکلی باید به قانون مراجعه شود.

وی با اشاره به تشکیل یک اتاق فکر در خارج استان برای بررسی مشکلات استان زنجان تصریح کرد: فعال نگه داشتن این مجموعه کمک شایان توجهی به حل مشکلات استان می‌کند.

آیت‌الله خاتمی دهه چهارم انقلاب را بنا به گفته مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت برشمرد و افزود: برای عدالت گستری باید ثروت تولید شود تا بتوان آن را به عدالت در بین مردم توزیع کرد.

وی بر فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذار در استان تاکید کرد و گفت: خشونت، تنگ نظری و سخت گیری از موانع حضور سرمایه‌گذار محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان مردم استان  را شریف و ولایت‌مدار برشمرد و تاکید کرد: ولایتمداری مردم زنجان ریشه دیرینه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مهم‌ترین مسئله پیش روی کشور عنوان کرد و گفت: تدابیر خوبی برای جلوگیری از اقدامات تنش‌آفرین انجام شده است.

آیت‌الله خاتمی مشارکت حداکثری در انتخابات را موجب ارتقای امنیت ملی و اعتبار جهانی کشور عنوان کرد و افزود: همه باید برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی جایگاه مجریان انتخابات مخدوش شده بود، تصریح کرد: این جایگاه در حال حاضر تثبیت شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه افراد نباید خودشان را برای کاندیدای خاصی هزینه کنند، اضافه کرد: و نظر شورای نگهبان در رد صلاحیت کاندیدهای انتخاباتی برای همه قابل احترام است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول