اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال اصولگرا:

مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات از میانگین کشور بیشتر است

خبرگزاری فارس: یک فعال اصولگرا گفت: میزان مشارکت در این استان همواره پنج درصد از میانگین کل کشور بیشتر بوده و در انتخابات آتی کشور نیز مشارکت بالای مردم جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام است.

مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات از میانگین کشور بیشتر است

امیرالله شمقدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مردم ایران اهل اخوت با هیچ گروهی ندارند و به افرادی که دغدغه مردمی داشته باشند، رای می‌دهند.

شمقدری افزود: تجربه انتخابات قبلی نشان می‌دهد مردم به لیست‌های ارائه شده اعتماد چندانی ندارند و تنها به افرادی رای می‌دهند که با معیارهای انقلاب اسلامی هماهنگی دارند و در خط رهبری حرکت می‌کنند.

این فعال اصولگرا با اشاره به عملکرد مجلس هشتم بیان داشت: ضعف مجلس هشتم شورای اسلامی فقدان کارگروه‌های تخصصی و اتاق فکر در حوزه مسائل مهمی چون جوانان، بانوان، حوزه صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش بود.

وی تصریح کرد: انتظار مردم ایران بسیار بالاست و همواره از نمایندگان خود توقع دارند با شناسایی دقیق اولویت‌ها تصمیم‌گیری به عمل کنند.

شمقدری در ارتباط با عملکرد نمایندگان خراسان رضوی در مجلس هشتم متذکر شد: خراسان رضوی دارای ۱۷ نماینده است که باید به عنوان یک ید واحد در راستای بهبود وضعیت استان اقدام کنند.

شمقدری بیان داشت: تعیین اولویت‌های خراسان رضوی بسیار مهم است و بر اساس تحقیقات انجام شده سالانه دو درصد از بودجه استان کاسته می‌شود.

این فعال اصولگرا بیان داشت: خراسان رضوی در بسیاری از شاخص‌های توسعه از استان‌های همجوار خود و همچنین از میانگین کشوری عقب‌تر است و این مسئله را در جلسه سال ۸۸ به رئیس‌جمهور متذکر شدم.

وی خاطرنشان کرد: برای مثال در آموزش و پرورش خراسان رضوی در جایگاه هفدهم کشور است و یا در شاخص راه و ترابری استان خراسان رضوی در رتبه ۲۹ کشور قرار دارد و باید این ضعف‌ها در مجلس نهم برطرف شود.

شمقدری در ارتباط با پیش‌بینی میزان مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد: میزان مشارکت در این استان همواره پنج درصد از میانگین کل کشور بیشتر بوده و در انتخابات آتی کشور نیز مشارکت بالای مردم جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام خواهد بود.

این فعال اصولگرا با اشاره به تحریم‌های اخیر افزود: کشورهای غربی با این تحریم‌ها تنها در پی فرافکنی و انجام عملیات روانی هستند و خوشبختانه با راهبردهای اتخاذ شده از سوی مقام معظم رهبری موضع ایران بسیار هوشمندانه است.

وی متذکر شد: موضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی سبب نشاط ملت‌های ستمدیده سراسر دنیا شده است و الگو شدن انقلاب اسلامی کشورهای غربی را نگران کرده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول