اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد

آمادگی فرهنگیان استان زنجان برای حضور پر شور در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آمادگی فرهنگیان استان زنجان برای حضور پر شور در انتخابات گفت: فرهنگیان بی‌نظیر و پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

آمادگی فرهنگیان استان زنجان برای حضور پر شور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در دیدار فرهنگیان زنجانی با امام جمعه زنجان اظهار کرد: فرهنگیان زنجانی به منظور تجدید میثاق با رهبری در دفتر امام جمعه حضور پیدا کرده‌اند، چرا که دفتر امام جمعه در شهرستان شعبه‌ای از دفتر نهاد رهبری است.

وی با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار فرهنگیان در موفقیت کشور از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در طول 33 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرهنگیان همواره با انقلاب بوده و در راستای پیشرفت نظام اقدامات مختلفی را انجام داده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به شهادت 36 هزار دانش‌آموز از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در راستای حفظ ارزش‌های نظام و دین افزود: از این تعداد 410 دانش‌آموز از استان زنجان بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی 4 هزار و 900 فرهنگی در کشور به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، افزود: از این تعداد 49 شهید از استان زنجان هستند.

نظری در ادامه با اشاره به فعالیت 93 آزاده در آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: یک هزار و 850 فرهنگی زنجانی نیز افتخار حضور در جبهه‌های جنگ و نبرد را داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش معلمان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امروز فضای آموزش و پرورش فضای اخلاق است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان آموزش و پرورش از سال جاری اضافه کرد: تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از اقدامات چشمگیری است، که توسط آموزش و پرورش انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: تدوین سند تحول بنیادین در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه آموزش اسلامی و دینی در مدارس صورت گرفته است.

نظری تصریح کرد: تدوین سند تحول آموزش و پرورش یک اقدام جهادی و بنیادی در سال جهاد اقتصادی بوده است و موجب تحولی بزرگ در نظام آموزشی کشور می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های قرآنی سازمان آموزش و پرورش در دوره‌های زمانی مختلف افزود: سال گذشته 10 هزار مدرسه قرآنی در کشور ایجاد شد که از تعداد 170 مدرسه سهم استان زنجان بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 2 میلیون حافظ قرآنی در طول یک سال اضافه کرد: سهم اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این بخش تربیت 40 هزار حافظ قرآنی از قبیل دانش‌آموز و فرهنگی است.

وی اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را نیز از دیگر اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد و افزود: این امر نیز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول