اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

حضور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه می‌‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

حضور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مجید دوهندو ظهر امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رشت، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن درس بزرگی را به استکبار جهانی داد.

وی با اشاره به اینکه در معادلات نظامی نسبت به حضور دشمن جواب حملات داده می‌شود تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان نیروی تاثیرگذار در بین مردم می‌تواند نسبت به حضور آنها در انتخابات تلاش کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه کشور ایران با قطع صادرات نفت به اروپا موجب شد تا دشمنان نسبت به جایگاه نظام آگاه‌تر شوند اضافه کرد: دشمن با تمام امکانات وارد میدان شده است.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را جزو وظایف اصلی آنها ذکر کرد و افزود: دشمن در صدد از بین بردن امنیت در انتخابات است و ما باید به عنوان سربازان مقام معظم رهبری وارد میدان شویم و با آنها مقابله کنیم.

دوهندو اضافه کرد: برنامه‌های خوبی را برای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پیش‌بینی کردیم و اثرگذاری روی اراده مردم کار بسیار سختی بوده و نقش انقلاب اسلامی امروز در فضای آرام جامعه بسیار چشمگیر است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان برجسته‌ترین افراد را در قبل و پس از انقلاب ترور کردند خاطر نشان کرد: افرادی در داخل کشور به دشمن برای محاصره و تحریم اقتصادی بهانه می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی انقلاب خود را با تاسی از جمهوری اسلامی به راه انداختند خاطر نشان کرد: دشمن در این تلاش است که انقلاب را خواست خود جلوه و به دیگران نمایش دهد.

وی حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول