اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم اردبیل خبر داد:

کسب عنوان برتر کشوری توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل از کسب عنوان برتر کشوری توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل خبر داد.

کسب عنوان برتر کشوری توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی این استان، حجت‌الاسلام عزیز صابر در نشست با مسئولان اتحادیه موسسات قرآنی در اردبیل اظهار داشت: در نشست اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی سراسر کشور، اتحادیه اردبیل جزو اتحادیه‌های برتر کشور معرفی شد که این موضوع برای دارالارشاد اردبیل افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.
وی در ادامه به اهمیت ترویج تعالیم قرآن در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: قرآن عهد الهی است که خداوند، خود نگهبان آن است تا حفظ شود و از میان نرود و به دست نسل‌های هر عصر برسد، تا آن را بخوانند و بشنوند و دوره رسالت را در درون خود بازآفرینی کنند و بعثت را مدام در خود و جامعه بیافرینند.
مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل به توسعه فعالیت‌های قرآنی در این استان اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای انجام امور قرآنی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با محوریت توسعه نهضت قرآن‌آموزی، اتحادیه موسسات قرآنی، مردمی استان اردبیل توانست طی سال‌های فعالیت خود با ارائه عملکرد مطلوب و موثر در سطح استان و ایجاد مراکز، موسسات و خانه‌های قرآنی فعالیت‌های قرآنی را در سطح وسیعی ویژه اقشار مختلف مردم ارائه دهد.
مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه خواندن قرآن و تامل در آیات آن سبب بازآفرینی دوران رسالت در میان مردم می‌شود، بیان داشت: قرآن نور مسلم و مجسم است تا مردم با قرائت آن جلای روح یابند.
حجت‌الاسلام صابر با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ قرآنی در میان مردم باید به یک اصل تبدیل شود، خاطرنشان کرد: خواندن قرآن علاوه بر آرامش دل‌ها و نفوس، جامعه را نیز در برابر تهدیدها بیمه کرده و چه بیمه‌ای بهتر از قرآن که هدایتگر جامعه بشری است
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول