اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی سیستان‌وبلوچستان:

آموزش‌های قرآنی زمینه کاربردی شدن آیات را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری دوره‌های آموزش قرآنی، زمینه کاربردی شدن آیات را در زندگی و جامعه فراهم می‌کند.

آموزش‌های قرآنی زمینه کاربردی شدن آیات را فراهم می‌کند
سیدمهدی پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 144 دوره آموزش علوم قرآنی در شش ماه نخست سال‌جاری به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌های آموزشی در 23 مؤسسه قرآنی عضو اتحادیه در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن برگزار شده است و برای افرادی که نمره قبولی در آزمون پایانی کسب کرده باشند گواهی صادر می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی سیستان و بلوچستان بیان کرد: گزارش نهایی دوره‌های آموزشی شش ماه نخست امسال آماده شده و در حال برنامه‌ریزی برای شش ماه دوم و اعلام سهمیه به مؤسسات هستیم.
پورموسوی خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی با حضور 2 هزار و 900 شرکت‌ کننده در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شده است.
وی گفت: از این 23 مؤسسه می‌توان به مؤسسات "فجرآفرین، بحرالعلوم، نورالثقلین، جنت‌جوانه‌ها، نغمه نور، کوثر و ..." اشاره کرد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برگزاری این دوره‌های آموزشی باعث می‌شود آیات قرآنی در فضای تفکر، تحلیل، تدبر و تصمیم‌گیری قرآن‌آموزان ورود پیدا کند و تفکر این افراد با آیات قرآن آشنا شود در نتیجه می‌توانیم زمینه کاربردی شدن آیات را در زندگی و جامعه فراهم کنیم.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل نیز از اعطای گواهینامه دوره تربیت آموزشیار قرآنی خبر داد.
هانیه اعرابی بیان داشت: به 22 نفر از قبول شدگان دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، گواهینامه پایان دوره اعطا شد.
وی گفت: در این دوره سه ماهه، علاقه‌مندان دوره تربیت آموزشیاری روخوانی و روانخوانی، احکام، قرائت و روش تدریس را گذرانده‌اند.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل همچنین افزود: ثبت‌نام دوره جدید آموزش تربیت آموزشیار قرآنی در مؤسسه قرآنی جنت جوانه‌های سیستان آغاز شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول