اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره قرآنی در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره قرآنی دهه فجر در 19 بهمن ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره قرآنی در زاهدان
سید مهدی پورموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جشنواره قرآنی دهه فجر با حضور 700 قرآن‌آموز در 19 بهمن‌ماه سال‌جاری در مؤسسه فجر آفرین شهرستان زاهدان برگزار می‌شود. 
وی افزود: این جشنواره قرآنی در قالب رشته‌های روخوانی و روانخوانی، حفظ سوره‌های کوچک، ترتیل‌خوانی، شعرهای قرآنی، قصه‌های قرآنی و هم‌خوانی برگزار می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در ابتدای این جشنواره قرآنی، آیاتی از کلام‌الله‌ مجید قرائت می‌شود سپس شرکت‌کنندگان در گروه‌های مختلف رشته‌های مذکور به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
پورموسوی اضافه کرد: این جشنواره قرآنی در ساعت 14 در تاریخ 19 بهمن ماه امسال به مناسبت دهه فجر در محل سالن اجتماعات مؤسسه قرآنی فجر آفرین زاهدان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج از نفرات برگزیده تجلیل به عمل می‌آید و از سوی این مؤسسه جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود. 
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین در پایان مسابقه قرآنی کارشناسی از مؤسسه فجر آفرین زاهدان به ارائه عملکرد و گزارش کارهای مؤسسه به سخنرانی می‌پردازد.
پورموسوی ادامه داد: همچنین در نشست چهارم دی‌ماه، سهمیه شش ماه دوم مؤسسات مشخص و به آنان ابلاغ شد که تا پایان سال‌جاری 100 دوره آموزش علوم قرآنی در این استان برگزار خواهد شد.
وی در زمینه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مربیان قرآن مؤسسات گفت: در این نشست مقرر شد یک اردوی قرآنی برای مربیان مؤسسات به مدت یک هفته برگزار شود و در این اردو مربیان به بازآموزی، و حضور در کلاس اخلاق قرآن و قرائت قرآن بپردازند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان یادآور شد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، قرآن و خانواده و جوان، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی از برنامه‌های آینده این اتحادیه است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول