اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج نیشابور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج با شرکت بیش از 50 نفر از فعالان قرآنی بسیج در نیشابور به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج نیشابور مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی بسیج نیشابور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: این مسابقات در پنج مرحله نونهالان، نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و پیشکسوتان در سه رشته قرائت، حفظ، درک مفاهیم برگزار شد.
سرهنگ پاسدار احمد عنایت اظهار داشت: داوری این دوره از مسابقات را علی قاسم‌آبادی، مهدی خیرآبادی و محمد عمارلو سه نفر از قاریان برجسته این شهرستان، عهده‌دار بودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور افزود: در رشته حفظ سه جزء میلان زمانی، حفظ 10 جزء دانیال محروقی، حفظ 15 جزء احمد اصغری، حفظ 20 جزء غلامرضا سیدآبادی و در حفظ کل احمد شهبازی مقام‌های اول را کسب کردند.
وی ادامه داد: در حفظ 15 جزء محمدعلی کریمی و حفظ کل مجید میری مقام‌های دوم را از آن خود کردند.
فرمانده بسیج نیشابور اضافه کرد: در رشته قرائت در مقطع نونهالان محمد قربانی، در مقطع نوجوانان مسعود موحدی‌راد، در مقطع جوانان محمد رسایی و در مقطع بزرگسالان ایرج رضوانی، مقام‌های اول را از آن خود کردند.  
عنایت خاطرنشان کرد: در همین رشته در مقطع نوجوانان محمد دماوندی، در مقطع جوانان ابوالفضل عجمی و در مقطع بزرگسالان سید علی حسینی، مقام‌های دوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: جواد رشیدتولایی در مقطع نوجوانان و ابراهیم عمارلو در مقطع جوانان، مقام‌های سوم را کسب کردند.
عنایت با اشاره به اینکه هزینه اجرای این مسابقه، بیش از 20 میلیون ریال بود، افزود: شرایط شرکت در این مسابقه، دارا بودن عضویت بسیج و اعضای حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین بود که بیش از 50 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
وی اعلام کرد: مرحله استانی مسابقات در دی ‌ماه و مرحله کشوری در بهمن‌ ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول