اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس

لیست قطعی کاندیداهای استان کردستان اعلام شد / 58 نامزد نمایندگی مجلس نهم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان از تایید صلاحیت 58 نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس با اعلام لیست قطعی کاندیداهای این استان خبر داد.

لیست قطعی کاندیداهای استان کردستان اعلام شد / 58 نامزد نمایندگی مجلس نهم

حسن خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 97 نفر برای کاندیدای نمایندگی مجلس نهم در 5 حوزه انتخابیه استان تا پایان مهلت قانونی ثبت‌نام کرده بودند که 6 نفر از آنها انصراف دادند.

وی با بیان اینکه 9 نفر از تعداد مذکور نیز شکایتی از رد شدن در مرحله هیئت‌های اجرای و نظارت استانی را نداشتند، خاطرنشان کرد: از 82 نفر باقیمانده ثبت‌نام شدگان 58 نفر در این استان تائید صلاحیت شده‌اند.

وی به تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده کردستان به تفکیک حوزه‌های استان اشاره کرد و گفت: 23 نفر از 32 کاندیدای ثبت‌نام شده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران، 11 نفر از 12 کاندیدای ثبت‌نام شده شهرستان‌های قروه و دهگلان، 6 نفر از 9 کاندیدای ثبت‌نام شده شهرستان‌های مریوان و سروآباد، 11 از 14 کاندیدای ثبت‌نام شده شهرستان‌ بیجار و 7 نفر از 11 کاندیدای ثبت‌نام شده شهرستان‌های سقز و بانه تایید صلاحیت شده‌اند.

این عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان تصریح کرد: کاندیداهای واجد شرایط می‌توانند برنامه‌های تبلیغاتی خود را از چهارم اسفندماه جاری آغاز و تا ساعت 8 صبح یازدهم اسفندماه ادامه دهند.

گفتنی است؛ استان کردستان با دارا بودن 10 شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و 400 هزار نفر دارای 6 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول