اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد قرآن استان همدان:

دشمنان می‌خواهند افراد مورد نظر خود را وارد مجلس کنند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: دشمنان در انتخابات پیش رو نیز در تلاش هستند تا با ترویج مادی‌گرایی، هوسرانی و دنیاطلبی جامعه را تحت تأثیر قرار داده و افراد مورد نظر خود را وارد عرصه عمل کنند.

دشمنان می‌خواهند افراد مورد نظر خود را وارد مجلس کنند

جواد صدیق امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم برقراری وحدت در بین مسلمانان اظهار داشت: امروز باید از تاریخ عبرت گرفت و از یک سوراخ دوبار گزیده نشد.

وی افزود: راه نجات، سربلندی و عزت ایران اسلامی در وحدت است که بدون آن دشمن در تار و پود جامعه نفوذ کرده و تمام سرمایه‌ها را به غارت می‌برد.

مدیر بنیاد قرآن استان همدان خاطرنشان کرد: دشمنان در انتخابات پیش رو نیز در تلاش هستند تا با ترویج مادی‌گرایی، هوسرانی و دنیاطلبی جامعه را تحت تأثیر قرار داده و افراد مورد نظر خود را وارد عرصه عمل کنند.

وی بیان داشت: در تاریخ کشورهای سلطه‌گر و امپریالیسم این شیوه مشهود است که "اختلاف بیانداز و حکومت کن" و استعمارگران با همین شیوه‌ سالیان طولانی کشورهای آسیایی و آفریقایی را به خاک سیاه نشاندند. استعمارگران با همین شیوه در کشورهای اسلامی نفوذ کرده و برای یافتن راه‌های اختلاف و شکستن وحدت جامعه در تلاش هستند.

صدیق تصریح کرد: پرنس ‌دالکورکی جاسوس روس در اعترافات خود که در نشریات روس به چاپ رسید عنوان می‌کند که برای یافتن راه اختلاف در میان مردم ایران سه سال به عنوان طلبه وارد حوزه علمیه شده و به این واقعیت رسیده است که تنها راه ایجاد اختلاف، ظهور امام‌ زمان‌های دروغین و جنگ‌های داخلی مذهبی است.

مدیربنیاد قرآن استان همدان اذعان کرد: فتنه‌های دشمنان هر روز رنگ خود را عوض کرده و با ظاهری فریبنده سعی در به اغتشاش کشیدن جامعه دارند و این وظیفه سنگین تمام مردم است که باید با بصیرت‌زایی در مقابل حربه‌های دشمنان مقاومت کرده و جوانان را با این حملات آشنا کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خود واکنش شدیدی است به اختلافات شایع توسط دشمنان و بیانگر این واقعیت است که ایران اسلامی هرگز در برابر فتنه‌ها شکست نخورده و ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول