اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی:

روابط عمومی‌ها به یک استراتژیک در ادارات تبدیل شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی روابط‌ عمومی‌ها را بازوان اجرایی دستگاه‌ها دانست و گفت: استفاده از توان روابط عمومی‌ها به یک استراتژیک در ادارات تبدیل شده است.

روابط عمومی‌ها به یک استراتژیک در ادارات تبدیل شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ایمانی پیش از ظهر امروز در همایش مدیران روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: انقلاب ما امروز نه تنها در درون مرزها بلکه در سراسر جهان یک انفجار نور بوده است.

وی به گوشه‌ای از برکات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دو ویژگی اساسی در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که یکی مشروعیت نظام است که براساس اصل مترقی ولایت‌فقیه محقق شده است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی مقبولیت نظام را دومین ویژگی نظم جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: نظام ما براساس آراء و نظرات مردم و با حضور 98 درصدی مردم تایید شده و امروز نیز مردم پشتیبان نظام ما هستند.

ایمانی اظهار داشت:‌ ما امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به تمامی دنیا هستیم و آثار و برکات انقلاب ما در جهان متبلور شده است.

وی تصریح کرد: ‌در 33 سالی که از انقلاب ما گذشته است شاهد ایجاد مشکلات زیادی از سوی مستکبران بر سر راه پیشرفت نظام بودیم که تحریم‌ها و تهدیدات مختلف از جمله این موارد است اما نظامی که حرکت در مسیر حق را انتخاب کرده باید در مقابل این مشکلات ایستادگی کند.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این فراز و نشیب‌هایی که در مسیر انقلاب بوده است سبب شد که برخی از افرادی که اراده سستی داشتند مشخص شوند.

ایمانی ادامه داد: ریشه‌های انقلاب اسلامی محکم است و با هیچ بادی نمی‌لرزد و تاکنون نیز از امتحانات زیادی سربلند بیرون آمده است.

وی پیروزی و تثبیت نظام را حاصل پیروی از ولایت‌فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: برخی شرایط امروز ایران را به شعب ابیطالب تشبیه می‌کنند، این در حالی است که ما توانایی مقابله با هر تحریمی را در جهان داریم.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی افزود:‌ امروز شرایط ایران با اول انقلاب تفاوت زیادی پیدا کرده است و شاهد تحولات گسترده‌ای در این چند سال بودیم که کشور را در بسیاری از موارد مستقل کرده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول