فرزاد امیری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در جوامع کنونی ارتباط عمومی وظیفه ایجاد تعاملات دو سویه بین جامعه هدف و مدیران سازمان را دارد.
وی تصریح کرد: موفقیت روابط عمومی در گرو بهرهمندی از ایدههای نو و روشهایی مبتنی بر روانشناسی جامعه هدف است.
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از واژه ارتباطات شرکت یا سازمان از واژه روابط عمومی متداولتراست لذا ضروری است برای افزایش بهرهوری و کارآیی کارکنان در سازمانها، مدیران ارشد سازمان نیز در جریان روند خلاقیت و ایدهپروری در مجموعههای زیر دست قرار گیرند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی عبارت است از تلاش و اقدام آگاهانه برای کسب تفاهم متقابل بین یک سازمان و گروههای مورد نظر آن یادآور کرد: برای تحقق این مهم روابط عمومی میبایست در انتخاب اخبار و تجزیه و تحلیل اطلاعات، برنامهریزی شده عمل کند و ارتباط دوسویه و منفعت عمومی را در نظر بگیرد.
امیری با اشاره به سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور تصریح کرد: برگزاری چنین نشستهایی به دو دلیل حائز اهمیت است.
مدرس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: بهبود نگرش مدیران و افزایش بهرهوری سازمان با استفاده از ابزارهای ایفای خلاقیت از اهم برگزاری چنین نشستهایی است.
شایان ذکر است: سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاههای رازی، صنعتی کرمانشاه، پیام نور و مراکز جامع علمی کاربردی و دانشگاههای استانهای لرستان، ایلام، در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.
انتهای پیام/س30