اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

ارتباط روابط عمومی‌ها دوسویه باشد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی می‌بایست در انتخاب اخبار و تجزیه و تحلیل اطلاعات‌، برنامه‌ریزی شده عمل کند و ارتباط دوسویه و منفعت عمومی را در نظر بگیرد.

ارتباط روابط عمومی‌ها دوسویه باشد

فرزاد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در جوامع کنونی ارتباط عمومی وظیفه ایجاد تعاملات دو سویه بین جامعه هدف و مدیران سازمان را دارد‌.

وی تصریح کرد: موفقیت روابط عمومی در گرو بهره‌مندی از ایده‌های نو و روش‌هایی مبتنی بر روانشناسی جامعه هدف است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از واژه ارتباطات شرکت یا سازمان از واژه روابط عمومی متداول‌تراست لذا ضروری است برای افزایش بهره‌وری و کارآیی کارکنان در سازمان‌ها‌، مدیران ارشد سازمان نیز در جریان روند خلاقیت و ایده‌پروری در مجموعه‌های زیر دست قرار گیرند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی عبارت است از تلاش و اقدام آگاهانه برای کسب تفاهم متقابل بین یک سازمان و گروه‌های مورد نظر آن یادآور کرد: برای تحقق این مهم روابط عمومی می‌بایست در انتخاب اخبار و تجزیه و تحلیل اطلاعات‌، برنامه‌ریزی شده عمل کند و ارتباط دوسویه و منفعت عمومی را در نظر بگیرد.

امیری با اشاره به سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی به دو دلیل حائز اهمیت است.

مدرس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: بهبود نگرش مدیران و افزایش بهره‌وری سازمان با استفاده از ابزارهای ایفای خلاقیت از اهم برگزاری چنین نشست‌هایی است.

شایان ذکر است‌: سیزدهمین نشست شورای روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه 6 کشور با حضور مدیران  و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌های رازی‌، صنعتی کرمانشاه، پیام نور و مراکز جامع علمی کاربردی و دانشگاه‌های استانهای لرستان‌، ایلام‌، در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول