اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

حضور مردم در انتخابات حماسی و پرشور باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: حضور مردم در انتخابات حماسی و پرشور باشد.

حضور مردم در انتخابات حماسی و پرشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در همایش گفتمان انتخاباتی نهاوند در جمع فرهنگیان و معلمان نهاوند اظهار کرد: مهمترین مسئله امروز کشور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است لذا حضور مردم نه تنها باید حداکثری باشد بلکه باید بالاتر از آن یعنی پرشور و حماسی باشد.

وی گفت: دشمنان برای دلسرد کردن مردم به ویژه جوانان برنامه‌های فراوانی داشته و دارند لذا آنچه که می‌تواند نقشه‌های شوم و کینه‌ورزانه آنها را نقش بر آب کند حضور گسترده در انتخابات است تا دشمنان یک بار دیگر بفهمند که ایران و ایرانی همچنان در صحنه و آماده است.

فرماندار نهاوند "عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی،"، "کاندیداها" و "مردم" را سه رکن مهم در هر انتخابات خواند و افزود: همه موظف به احترام به قانون و رعایت آن بدون هیچ افراط و تفریطی هستیم زیرا وقتی که قانون و برنامه‌ریزی مطلوب باشد کاری به این بزرگی و گستردگی را می‌توان به بهترین روش ممکن انجام داد.

وی ابراز داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس نخستین انتخابات بعد از حادثه فتنه 88 است لذا از خیلی جهات حائز اهمیت و توجه است.

زارعی‌کوشا توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف را گره‌گشا و عالمانه ذکر کرد و افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه این دوره از انتخابات این را به دشمن ثابت می‌کند که ما در شرایط بدر و خیبر هستیم زیرا فتوحات پی در پی در عرصه علمی و هسته‌ای نشان از توانمندی‌های بالای ایران و دفاع از نظام دارد.

وی تأکید کرد: انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و حساس است زیرا دشمنان ما تحریم نفت ایران را تا چند ماه آینده به تعویق انداخته‌اند تا ببینند نتیجه انتخابات چه خواهد شد غافل از این که نتیجه هر چه باشد و هر شخص و یا فردی که با رأی مردم انتخاب شود قطعاً مورد تأیید شورای نگهبان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول