اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/10 روز تا انتخابات/

آبادان؛ جایی که همه قومیت‌ها در شور بی‌وصف منتظر انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: آبادانی‌ها مصمم‌تر از همیشه در 12 اسفندماه سال جاری بار دیگر ملودی افتخار را برای تاریخ باشکوه و افتخارآفرین کشورمان می‌نوازند، در اینجا همه قومیت‌ها در کنار یکدیگر در شور بی‌وصف آخرین روزها و شمار معکوس انتخابات در هیاهو هستند.

آبادان؛ جایی که همه قومیت‌ها در شور بی‌وصف منتظر انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، گر چه تب و تاب انتخابات نهمین دوره مجلس در اینجا، چون سایر شهرهای بزرگ دیده نمی‌شود، اما به جرأت می‌توان گفت که حواشی و یا اهمیتی کمتر از کلان‌شهرها ندارد.

قومیت‌های مختلف و وجود اقشار گوناگون مردم در این خطه همواره شور و حال متفاوتی به بحث انتخابات داده است، در اینجا، لر، عرب، فارس و کرد در کنار یکدیگر و زیر یک پرچم واحد در شور بی‌وصف آخرین روزها و شمار معکوس انتخابات در هیاهو هستند.

هیاهویی به آرامش دیروز و به امید فردا...

گروهی قصد رأی دادن به کاندیدایی را دارند که به آنها قول فراهم آوردن زمینه‌های مساعد اشتغال را داده و بر این باورند که با انتخاب خود اصلح‌ترین فرد را برای نمایندگی شهرشان در مجلس برگزینند!

دسته‌ای از جوانان به گرد نامزدی جمع شده که می‌خواهد رونق بازار ته‌لنجی را در منطقه دوچندان کند و این امر برای آنها نقطه عطفی در اقتصاد و امرار معیشتشان است.

بانوان این منطقه نیز چون سایرین طبق ملزومات و ایده‌های متعصب شهرشان و براساس پیشینه بر جای مانده از تاریخ آبادانیشان همواره به سوی کاندیدایی با وعده‌های مشارکت زنان در امور مختلف شهری ... تقویت زمینه‌های اشتغال زنان در منطقه ... توجه به دغدغه‌های ریز و درشت زنان شهر و روستای این دیار و ... روی آورده و درصدد انتخاب شایسته‌ترین هستند.

و...

شور بی‌وصف و پر امید مردم این دیار در جای جای این سرزمین کهن مقاوم پهن و گسترانیده شده و در این جاده صاف و ناهموار، همه تنها به سپیدی صبح می‌اندیشند.

آبادان در اوج و افتخار، به مردم شهیدپرورش عزت می‌دهد و این شایستگی را سال‌هاست به دوش خسته‌اش می‌کشد.

این نقطه از ایران اسلامیمان همواره در طول سالیان متمادی در هجوم افکار، عقاید و سلاح‌های دشمنان قرار گرفته، دشمنانی از داخل و خارج کشور.

از وقایع سینما رکس آبادان گرفته تا جنگ تحمیلی هشت ساله، همه و همه نشان از خمودگی دشمن و اما ایستادگی مردم این خطه را دارد، و اما امروز آبادانی آبادان را باید ساخت، آبادتر از دیروز و زیباتر از امروز!

و همین امر تنها دلیل محکمی است که می‌تواند آبادانی‌ها را پرشور و قاطعانه‌تر به پای صندوق‌ها سفید و سیاه رأی کشاند، صندوق‌هایی که سرنوشت یک یک ما را در دو سال یک‌بار رقم می‌زند و می‌تواند تأثیر بی‌وصفی در نحوه زندگی من و تو داشته باشد.

اما امروز چون دیروز نیندیش و فکرت را مصمم و اراده‌ات را با صلابت کن و در این مسیر دستت را به قلم محکم بگیر و بهترین را بر کرسی بنشان، بهترینی که حقش است!

تنها 10 روز تا شمارش معکوس حضورمان در پای صندوق‌های رأی نمانده و این مدت را غنیمت شماریم در شناختی آکنده از جرأت و همت، آبادانی‌ها مصمم‌تر از همیشه در 12 اسفندماه سال جاری انتخابشان را به رخ می‌کشانند و بار دیگر ملودی افتخار را برای تاریخ باشکوه و افتخارآفرین کشورمان می‌نوازند.

و همشهری من بدان حتی تک رأی تو نیز می‌تواند سرنوشتی جدید و زیبا برایمان به ارمغان آورد، حتی یک رأی.

یادداشت از مریم خبازی

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول