اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 144

راه‌اندازی اتاق خبر انتخابات در نوشهر

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای فرماندار نوشهر گفت: اتاق خبر انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه نوشهر راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی اتاق خبر انتخابات در نوشهر

حسن قمی‌نجارده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: با هدف پوشش مناسب اخبار انتخاباتی و به منظور دسترسی آسان‌تر خبرنگاران به رویدادهای خبری در حوزه انتخابیه نوشهر این سامانه خبری طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی درباره ویژگی‌های اتاق خبر انتخابات مجلس نهم گفت: با نصب سیستم مدیریت آکانتینگ و استقرار سایت رایانه‌ای ثابت در اتاق خبر فضای اتصال نامحدود برای کاربران و خبرنگاران برای پوشش خبری فراهم شد.

قمی‌نجارده ادامه داد: همچنین برقراری محیط وایرلس و صدور برگه ویژه با نام کاربری و رمز عبور برای هر خبرنگار برای استفاده از فضای اینترنت از ویژگی دیگر اتاق خبر حوزه انتخابیه نوشهر محسوب می‌شود.

مشاور رسانه‌ای فرماندار نوشهر از صدور کارت‌های ویژه برای خبرنگاران برای تردد و پوشش خبری در محل شعب اخذ رای در روز 12 اسفند خبر داد و گفت: از رسانه‌هایی که تمایل به پوشش خبری و تصویری این رویداد مهم را دارند، دعوت می‌شود تا نمایندگان خود را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، هفت اسفند به کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات حوزه انتخابیه نوشهر (مستقر در روابط عمومی فرمانداری نوشهر) معرفی کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان رسانه‌های خبری می‌توانند با ارائه یک قطعه عکس 4*3 ، کپی کارت ملی و معرفی‌نامه رسمی برای صدور کارت مخصوص خبرنگاری اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تهیه خبر، عکس و تصویر در روز 12 اسفند تنها با ارائه کارت که از سوی ستاد انتخابات شهرستان نوشهر صادر می‌شود، امکان‌پذیر است.

قمی‌نجارده با اشاره به نقش رسانه‌ها و مطبوعات در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام عنوان کرد: رسانه‌های تبلیغاتی دشمنان تلاش زیادی را آغاز کرده‌اند تا با شایعه‌پراکنی و ناامید کردن مردم، آنها را از حضور در این عرصه بازدارند که در این میان رسانه‌های کشورمان وظیفه خطیری را برعهده دارند.

مشاور رسانه‌ای فرماندار نوشهر اذعان داشت: همه خبرنگاران متعهد و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تا فرصت‌ حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم فراهم شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول