اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی:

حضور حداکثری در انتخابات دفاع از نظام و اسلام است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دفاع از نظام و اسلام محسوب می‌شود.

حضور حداکثری در انتخابات دفاع از نظام و اسلام است

حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با وجود تشکل‌ها و لیست‌های انتخاباتی ارائه شده از سوی جبهه‌های مختلف اصولگرایی، اظهار کرد: حضور نامزدها در لیست‌های انتخاباتی و عضویت در تشکل‌ها ملاک رأی آوری آنها در عرصه انتخابات نیست.

وی ادامه داد: ملت جمهوری اسلامی ایران با توجه به گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رشد و بصیرت کامل رسیده‌اند و بر همین اساس و هم‌چنین براساس هدایت‌های مدبرانه رهبری نظام قادر به شناخت و تشخیص کاندیداهای اصلح بوده و حضور نامزدهای انتخاباتی در لیست و تشکل خاصی برای رأی مردم الزام‌آور نیست.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی با بیان این مطلب که مردم براساس حجت شرعی خود عمل می‌کنند، تصریح کرد: مردم باید بر طبق حجت شرعی خود به کاندیداهای حائز شرایط و اصلح رأی دهند.

ماندگاری تصریح کرد: حضور در لیست انتخاباتی و یا تشکل مورد وثوق مردم به معنی سلب تکلیف در ارتباط با تحقیق و تشخیص اصلح نیست.

وی با اشاره به تشکل‌های فرهنگی و سیاسی به عنوان مشاور مردم در امر انتخاب اظهار داشت: فتنه‌ستیزی، ولایت‌‌مداری، دین‌‌مداری و خادمیت ملاک‌های اصلی انتخاب نماینده اصلح است که امروزه مردم به ادعای افراد بسنده نکرده و قادر به تشخیص و تحقیق آن در کاندیداها و هم‌چنین مشاهده بی‌تقوایی در عملکرد و رفتار نامزدهای انتخاباتی هستند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی از حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان اقدامی در راستای دفاع از نظام و اسلام یاد کرد و گفت: با توجه به شرایط داخلی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین فشارهای بین‌المللی علیه نظام، حضور گستره مردمی در راستای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دفاع از نظام و اسلام تلقی می‌شود.

وی با اشاره به نقش الهام‌بخش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان الگوی آزادگی و پیوند مردم با نظام مطرح است و با توجه به مشکلات درونی و هم‌چنین بحث دفاع از نظام و اسلام، حضور حداکثری در انتخابات هم‌چون حضور در صحرای کربلا و جنگ احد و صفین، دفاع از کیان و اهل‌بیت محسوب می‌شود.

ماندگاری با اشاره به ارائه لیست 290 نفره در سطح کشور در راستای انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: لیست 290 نفری ارائه شده از جانب جبهه پایداری به صورت تک به تک مورد بررسی و تأیید آیت‌الله مصباح یزدی نرسیده است، اما به اجماع و تأیید نمایندگان ایشان رسیده و معرفی شده است.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی با بیان این مطلب که افراد معرفی شده در لیست جبهه پایداری معصوم نیستند، تصریح کرد: اسامی اعلام شده در لیست پایداری در سطح کشور، معصوم نیستند و مردم برای انجام یک انتخاب صحیح و نماینده اصلح باید براساس حجت شرعی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول