اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر:

انتخابات، عرصه ادای تکلیف دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: عرصه انتخابات محلی برای ادای تکلیف دینی است که در کشور اسلامی بر عهده ما گذاشته شده است.

انتخابات، عرصه ادای تکلیف دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی صبح امروز در جلسه توجیهی بازرسان، سر بازرسان، کاربران و تکنسین‌های انتخابات شهرستان نیر اظهار داشت: بیش از 30 انتخابات در 33 سال گذشته در ایران نشان داد که ایرانیان پایبند اصول و اعتقادات اسلامی و مدنی بوده و هیچ کس را یارای ستیز با این اصول نیست.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف‌مداری دینی همه ملت ایران را نشان می‌دهد، افزود: حضور همه ما در این انتخابات سبب می‌شود خواب پریشان دشمن و استکبار به کابوسی بزرگ تبدیل شود و ننگی دیگر از قبل خدشه‌وارد کردن بر انتخابات بر پیشانی آنان زده شود.

این مسئول با بیان اینکه دشمن هیچ گاه نخواهد توانست اندیشه دینی را در ایران ساقط کند، ابراز داشت: تمام تکاپوهای استکبار برای زیر سئوال بردن اصل انتخابات آب در هاون کوبیدن است و دشمن بیهوده در مسیر باد می‌دود.

فرماندار نیر در بخش دیگری از سخنان خود متولیان انتخابات را به پرهیز از هر گونه فعالیت بر له یا علیه داوطلبان فراخواند و گفت: بنای متولیان به برگزاری انتخابات سالم و حفظ امانت مردم است زیرا عدم بی‌طرفی موجب کاهش میزان مشارکت مردم می شود.

عباداللهی مهم‌ترین دغدغه مسئولان را حفظ امانت مردم عنوان کرد و افزود: تکلیف شرعی ایجاب می‌کند متولیان امر انتخابات اصل بی‌طرفی و عدالت را مدنظر قرار بدهند.

این مسئول با بیان اینکه، خداوند را ناظر اعمال خود می‌دانیم و به موضوع انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی نگاه می‌کنیم تصریح کرد:  باید تلاش شود حق‌الناس حتی به مقدار یک رای مردم آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت بازرسی شهرستان نیر هم در این جلسه اظهار داشت: 57 نفر بازرس و چهار نفر سر بازرس در فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری می‌کنند.

ناصر حنفی همچنین از آمادگی بازرسان برای ورود به بحث عملیات اجرایی انتخابات خبر داد و گفت: با حفظ امانت و تقوای الهی انتخابات سالم را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول