اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 74

بهترین مجرای تحقق حاکمیت مردم انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مینودشت گفت: بهترین مجرای تحقق حاکمیت مردم در کشور انتخابات است.

بهترین مجرای تحقق حاکمیت مردم انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی خالقی عصر دوشنبه در نشست بصیرت و روشنگری فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‎ها مقاومت بسیج خواهران گالیکش اظهار داشت: اقتصاد بیمار و فلج شونده غربی‎ها و اروپایی‎ها محتاج طلای سیاه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: همه می‎دانند و ما هم به خوبی می‎دانیم که موضوع اصلی دشمنی و کینه‎توزی دشمنان انقلاب اسلامی تنها موضوع انرژی ما نیست بلکه پیشرفت‎های سریع و حیرت‌آور علمی و صنعتی ایران اسلامی و بسط و گسترش تفکرات ناب انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا است.

فرمانده سپاه مینودشت خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی تحریم نفتی ما از سوی غربی‎ها و اتحادیه اروپا مطمئناً نتیجه‌ای عکس در بر خواهد داشت و همچنین تحریم‎ها وسیله‎ای می‎شود برای فروپاشی اقتصادی در اروپا.

خالقی در زمینه انتخابات آینده مجلس نهم اضافه کرد: انتخابات در کشور ما عالی‎ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و بهترین مجرای تحقق حاکمیت مردم در کشور است و سبب خنثی‎سازی توطئه‎ها و تهدیدات دشمنان می‎شود.

وی سپس با بیان فرازهایی از فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری گفت: فرد اصلح کسی است که مصلحت کشور را مقدم بر منفعت خود بداند و خود را خدمتگزار مردم و دلسوز طبقه مستضعف بداند و معتقد به قانون اساسی و وفادار به اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

فرمانده سپاه مینودشت ادامه داد: فرد اصلح کسی باشد که خودش طعم فقر را چشیده باشد و به آرمان‎های حضرت امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران مستلزم و معتقد باشد و پیرو واقعی خط امام خمینی(ره) باشد و مردم باید بدانند کسانی که برای رفتن به مجلس پول‎های کلان خرج می‎کنند افراد نامناسبی هستند و مردم باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول