اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط:

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است.

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط، غلامرضا غنی‌زاده شامگاه امروز در جمع اعضای شورا و دهیاران این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.‌

وی انتخابات مجلس را با حضور گسترده دشمن‌شکن دانست و افزود: ملت ایران در دوازدهم اسفند ماه مانند 22 بهمن با حضور گسترده بار دیگر حماسه شکوهمند می‌آفرینند.

غنی‌زاده با بیان اینکه ملت ایران با توطئه‌های دشمنان در فکر آلوده کردن فضای انتخابات هستند، افزود: برای خنثی کردن این توطئه‌ها لازم است مردم و به ویژه جوانان در این ارتباط هشیارتر و بابصیرت عمل کنند.‌

وی گفت: یکی از حربه‌های دشمن شایعه‌سازی در مورد قیمت‌ها و کمبود ارزاق با هدف ایجاد فضای ناامنی در جامعه است که اصناف با نظارت بیشتر بر زیرمجموعه‌ها و افزایش بازرسی‌ها می‌توانند کمک موثری در این راستا کنند.

این مسئول با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات افزود: با برنامه‌ریزی و تعاملاتی که بین هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستان چالدران وجود دارد تمام امکانات لازم برای حضور گسترده مردم در صحنه سیاسی انتخابات فراهم است.

قلی‌پور ادامه داد: هیئت‌‌های نظارت و اجرایی با حفظ امانتداری و صیانت از آرای مردم زمینه حضور همه‌جانبه و پرشور مردم را فراهم کرده و تمام وقایع را قبل از انتخابات و در روز انتخابات رصد می‌کنند.

فرماندار شوط در ادامه با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در برابر توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف سعی کرده‌اند تا از حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بکاهند ولی در این راستا موفق نبوده‌اند و در انتخابات جاری نیز مردم دشمنان را با حضور وصف‌ناپذیر خود ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول