اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان

کارگاه‌های آموزشی انتخابات الکترونیکی برگزار شد

خبرگزاری فارس: امروز در دو بازه زمانی مشخص کارگاه‌های آموزشی انتخابات الکترونیکی در تویسرکان برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی انتخابات الکترونیکی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، با حضور مسئولان و کارشناسان ستاد انتخابات استان امروز در دو مرحله صبح و بعدازظهر کارگاه آموزشی تئوری و عملی انتخابات الکترونیکی در خصوص آگاه‌سازی عوامل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

امروز صبح کارگاه آموزشی انتخابات الکترونیکی با حضور محمد صوفی کارشناس رایانه به منظور آشنایی و آگاه‌سازی و چگونگی انتخابات الکترونیکی 270 نفر از کاربران کامپیوتر، عوامل نظارت و هیئت اجرایی به صورت چهره به چهره و عملی در سالن الغدیر شهرستان تویسرکان اجرایی شد.

همچنین بعد از ظهر کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی برای یک هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در قالب یک برنامه مدون و جامع به صورت فرضی تمام مراحل فرآیند انتخابات به صورت مکانیزه و آشنایی با سیستم سخت افزاری انجام شد.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان با بررسی‌های کارشناسی شده به صورت تمام الکترونیکی و در "همدان، فامنین"، "نهاوند"، "اسدآباد"، "رزن"، "کبودر آهنگ و بهار" به شکل نیمه الکترونیکی عملیاتی خواهد شد.

همچنین در روز گذشته مانور آزمایشی انتخاباتی در چهار شعبه با حضور 600 دانش‌آموز در مدارس دبیرستان الزهراء سرکان، دبیرستان محمدیه تویسرکان، دبیرستان مریم و هنرستان رجایی در یک بازه زمانی مشخص در یک برنامه طراحی شده اجرایی شده است.

انتخابات نهم مجلس در تویسرکان در 94 شعبه که 66 شعبه ثابت، 39 شعبه سیار و دو شعبه متحرک در سطح شهر و روستا به طور مکانیزه برای نخستین بار همزمان با 10 درصد از شهرهای کشور اجرایی خواهد شد.

از مزیت‌های کاربردی انتخابات مکانیزه می‌توان به ضریب امنیتی حفاظتی بالا نسبت به انتخابات سنتی، کاهش هزینه‌ها، افزایش مشارکت عمومی، استفاده بهینه از زمان و تسهیل و تسریع بخشی کار و کاهش ضریب خطا تا درصد بالا اشاره کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول