اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

حضور در انتخابات کشور را در برابر توطئه‌ها مصون می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: حضور مردم در انتخابات کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون می‌سازد.

حضور در انتخابات کشور را در برابر توطئه‌ها مصون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان عصر امروز در همایش حضور حداکثری در ملایر اظهار کرد: برای حضور حداکثری و آنچه خواسته مقام معظم رهبری است عقل و شعوری است که در تمام صحنه‌ها در ملت ایران دیده شده است.

وی انتخابات را امری مهم، حساس و سرنوشت ساز بر شمرد و گفت: این انتخابات امانت بزرگ الهی در دست ماست و نباید کوچکترین خللی در این امانت شود و یا به آن خیانت گردد.

امام جمعه موقت ملایر خطاب به مسئولان و مردم تأکید کرد: حضور در این امر مهم باید خدایی، اسلامی و انقلابی باشد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مصونیت بخش این کشور است و حضور مردم در این راستا کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون می‌کند.

وی در ادامه به خصوصیات کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: کسی که متصدی کرسی مجلس می‌شود باید سالم، صالح، مدیر، مدبر و آگاه به مسائل روز باشد تا مجلسی کارآمد داشته باشیم. چرا که مجلس ضعیف و ناکارآمد نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

فاضلیان بر رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیداها تأکید کرد و گفت: کاندیداها باید از دادن وعده‌های دروغ و نشدنی بپرهیزند اگر چه این وعده‌ها پیگرد قانونی ندارد اما در فردای قیامت در برابر خداوند و مردم مسئول هستند.

وی به انتخابات متعدد از ابتدای انقلاب تا به امروز اشاره کرد و ادامه داد: این از برکات نظام جمهوری اسلامی است که مردم در سرنوشت کشورشان دخیل هستند.

امام جمعه موقت ملایر ابراز داشت: تا قبل از انقلاب مردم در صحنه‌های سیاسی و دیگر امور جامعه هیچ دخالتی نداشتند ولی امروز حضور مردم در صحنه‌ها برگ زرینی بر افتخارات نظام است.

وی بر مهیا کردن محیطی سالم برای حضور مردم در 12 اسفند تأکید کرد و گفت: امروز شعور و بصیرت مردم بالا رفته و روحانیون و ائمه جماعات نیز باید در آگاهسازی بیشتر مردم در این امر حساس و مهم تلاش داشته باشند.

فرماندار ملایر نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات را تجلی مردمسالاری دینی بر شمرد و ابراز داشت: در پیروزی انقلاب سه امر مهم ایدئولوژی، رهبری و مردم دخیل بود و مکانیزم رأی مردم انتخابات است که تداوم انقلاب را در برخواهد داشت.

حسن خیریانپور با اشاره به این که مردم باید در تعیین سرنوشت کشورشان دخیل باشند، گفت: همه ما باید در راستای استفاده از حق سیاسی خود به نحو احسن گام برداریم و با شناخت درست انتخاب کنیم چرا که جایگاه مجلس در کشور بالا است و نمایندگان مجلس نماینده تک تک افراد یک ملت در آن هستند.

وی در پایان سخنانش در تاکید به کاندیداها بیان داشت: در فرصت تعیین شده برای تبلیغات، کاندیداها باید خود و برنامه‌هایشان را به مردم معرفی کنند و از تخریب رقیبانشان بپرهیزند و رعایت کامل قانون را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول