اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر:

بسترسازی برگزاری مطلوب انتخابات در ملایر انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: بسترهای لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در ملایر صورت گرفته است.

بسترسازی برگزاری مطلوب انتخابات در ملایر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سیدرسول حسینی عصر امروز در ستاد بحران شهرستان ملایر به مقطع حساس انتخابات اشاره کرد و اظهار کرد: از زمان اعلام رسمی انتخابات در سوم دی ماه همزمان با سراسر کشور تمهیدات لازم نیز در شهرستان ملایر اندیشیده شده و تاکنون مشکل و مورد خاصی در این خصوص در شهرستان مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: ادارات خدمات‌رسان برق، آب، گاز، تلفن و سایر ادارات باید همکاری لازم را در این روز با تمام شعب داشته باشند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار ملایر تأکید کرد: از انجام هرگونه حفاری تا زمان و حین برگزاری انتخابات جلوگیری شود و از انجام هر نوع فعالیتی که موجب اختلال در انتخابات شود خودداری صورت گیرد.

وی در تأکید به مدیریت توزیع برق ملایر افزود: همه اکیپ‌های این اداره باید آمادگی لازم را داشته باشند و به هیچ وجه شاهد قطع برق در نقطه‌ای از شهرستان نباشیم.

حسینی بر آمادگی کامل نیروی انتظامی، امداد جاده‌ای، شهرداری و ثبت احوال جایگاه‌های سوخت و سایر ادارات و نهادها در روز ۱۲ اسفند در شهرستان تأکید کرد و گفت: بخشداران نیز در بخش‌ها آمادگی کامل را داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اداره راه و ترابری اظهار داشت: با توجه به وضعیت هوا و احتمال برف این اداره باید اکیپ های خود را برای برف‌روبی آماده کنید.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در پایان سخنانش ابراز داشت: تمام امکانات در شهرستان ملایر برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم مهیا است و با هر نو ع تخلف در مدت باقیمانده تا انتخابات و روز ۱۲ اسفند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول