اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 141

انتخابات مسابقه‌ برای خدمت است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات مازندران انتخابات را وسیله‌ای برای خدمت دانست و گفت: انتخابات محل کسب قدرت نیست.

انتخابات مسابقه‌ برای خدمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در جلسه ستاد انتخابات مازندران ‌اظهار داشت: مردم سالاری اسلامی در کشور، ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است که انتخابات یکی از نشانه‌های اصلی آن است.

وی انتخابات را مظهر حضور مردم و اقتدار ملی دانست و اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی رکن مهم نظام اسلامی است و باید پایگاه مستحکم اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان مازندران دفاع قاطع و آشکار نامزدهای انتخابات از انقلاب و نظام اسلامی و راه روشن و ماندگار امام عظیم‌‌الشان و مقام معظم رهبری را ضروری دانست.

وی صورت و باطن انتخابات در غرب را حاکمیت سرمایه عنوان کرد و بیان داشت: ‌مردم ایران همواره در دنیا رکورددار حضور در پای صندوق‌های رای هستند و کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در حوزه مردم‌سالاری دینی نشات گرفته از مکتب حیات بخش اسلام است.

ابراهیمی انتخابات را حق و وظیفه مردم دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی به معنای حقیقی، نظامی مردم سالار و متکی به مردم است در حالی که دموکراسی در غرب، صرفا یک شعار تبلیغاتی است و مردم‌سالاری اسلامی در مقابل نظام لیبرال دموکراسی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خط انحرافی دشمنان در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را تحریم انتخابات خواند و یادآور شد: محافل سیاست‌گذاری و طراحان راهبردی آمریکا و اسرائیل و برخی عناصر داخلی آنان از هم‌اکنون، زمزمه تحریم انتخابات را در پیش روی خود قرار داده‌اند تا با این هجمه رسانه‌ای سنگین، کاهش سطح کارآمدی ملی را در عرصه انتخابات دنبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات تاکید کرد و گفت: فضای انتخابات نباید فضای دشمنی و اختلاف باشد چرا که تخریب یک نامزد نه تنها کاری غلط و خلاف منطق است بلکه اقدامی خلاف شرع هم است.

ابراهیمی دوران انتخابات را دوران شور و هیجان دانست و اضافه کرد: نامزدها و طرفداران آنها باید از خود ظرفیت و دانایی بروز دهند چراکه وحدت ملی و رفق و مدارا، تضمین‌کننده امنیت کشور و خنثی‌کننده توطئه دشمن است.

وی با ضروری دانستن احساس تکلیف از سوی مردم و هم از طرف نامزدها، یادآور شد: حفظ سلامت فضای انتخابات، پرهیز از هرگونه تخریب کردن و اهانت نکردن باید در دستور کار همگان باشد چرا که تخریب، فضای انتخابات را خراب می‌کند.

ابراهیمی تبلیغات رنگین و متنوع از سوی برخی از نامزدها و ریخت و پاش‌های بی‌ضابطه را کاری نادرست خواند و اذعان داشت: وظیفه نماینده این نیست که وعده‌های عمرانی و پروژه‌ها را در منطقه انتخابیه خود به مردم دهد بلکه این کارها وظیفه دولت است در حالی که وظیفه نماینده تدوین قانون مورد نیاز کشور است.

وی با اشاره به مهیا شدن همه شرایط در استان برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند، خاطرنشان کرد: قانون و منویات مقام معظم رهبری، فصل‌الخطاب مجریان انتخابات است.

ابراهیمی گفت: حد و مرز فعالیت‌های دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، قانون است و همه باید الزام‌های قانونی را بپذیرند و از آن تبعیت کنند.

وی با اشاره به ماجرای فتنه سال 88 هدف اصلی آن را ضربه‌زدن به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: زیر سوال بردن انتخابات، بزرگ‌ترین جرمی بود که انجام شد چرا که برخی از افراد مصالح حزبی، جناحی و شخصی را بر منافع ملی ترجیح دادند.

ابراهیمی انتخابات مجلس را مسابقه برای خدمت‌رسانی دانست و گفت: افرادی و یا جریان‌هایی که برای کسب قدرت تلاش می‌کنند در بین مردم جایگاهی ندارند.

انتهای پیام/ی10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول