اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات یک پیمان و عهد الهی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:‌ انتخابات یک پیمان و عهد الهی است.

انتخابات یک پیمان و عهد الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد گفت:‌ انتخابات امانت است و ما باید پایبند به این امانت باشیم.

وی افزود: حضور در انتخابات وفای به عهد و پیمان است و ادعای دینی است نسبت به شهدا زیرا عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌ایم این است که راه آنها را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه یادآور شد‌: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم نشانه عمق اعتقاد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات نشانه بصیرت، پذیرش مسئولیت اجتماعی است که با این کار مردم به میدان آمده و سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: ۱۲ اسفند شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در سطح کشور ایران هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه یک رأی مردم هم سرنوشت‌ساز است، گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تلاش‌های فراوانی کردند و ندادن رأی سبب خوشحالی دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی روی یک رأی هم حساب باز کرده‌اند و این کوتاهی سبب می‌شود که دشمن بیاید تبلیغ‌های گسترد‌ه‌ای در زمینه کاهش محبوبیت نظام در بین مردم انجام دهد پس همه باید با آگاهی و بصیرت کامل در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شویم.

وی تصریح کرد: مسئولان نیز باید با امانتداری و صیانت از آرای مردم زمینه این حضور حداکثری را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مسئولان، ناظران و مجریان امانتدار مردم هستند و باید از این امانت به خوبی پاسداری کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه رعایت قانون، عدل و عدالت وظیفه مسئولان است، گفت:‌ این مسئله بسیار مهم است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: انتخابات برای ما یک ظرفیت است و بستری است که نشانه حفظ وحدت و آرامش جامعه را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: انتخابات باید مظهر همبستگی ملت باشد و نباید کارهایی که دشمنان با آنها خوشحال می‌شوند در بحث انتخابات از آن کارها انجام گیرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: نتیجه انتخابات باید وحدت و همبستگی در بین جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد:‌ باید انتخابات آینه تمام‌نمای همبستگی ملت باشد و برخی از بدبینی‌ها باید کنار گذاشته شود تا این همبستگی به وجود بیاید.

وی افزود: حفظ وحدت جامعه، امنیت، آرامش و تعادل جامعه یک ضرورت است که باید به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان نظام طی این ۳۳ سال از عمر با برکت انقلاب نقشه‌های زیادی برای این نظام کشیده‌اند، گفت: تمام نقشه‌های شوم دشمنان در این مدت نقش برآب شده و آنها نیز در تمام زمینه‌ها شکست خورده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه از همه مردم ایران به خصوص مردم لرستان خواست ۱۲ اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر پشتیبانی خودشان را از آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه و رهبری به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول