اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

حضور حداکثری در انتخابات نمایش قدرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نمایش قدرت ملت ایران است.

حضور حداکثری در انتخابات نمایش قدرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌‌الاسلام سیدرضا فاضلیان عصر امروز در جمع روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه ملایر و جمعی از مسئولان شهرستان به جنگ‌های صدر اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: هدف پیامبر (ص) در این جنگ‌ها اثبات کلمه حق بود و خداوند می‌خواست با این جنگ‌ها کافران و آثار کفر را از بین ببرد.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب همیشه در کمین هستند تا به این نظام آسیب برسانند، گفت: بعد از فتنه ۸۸ دشمن سرمایه‌گذاری زیادی کرد تا مردم را از انقلاب و ولایت سرد کند و از حضور مردم در صحنه‌های مختلف جلوگیری کند که البته در این راه مأیوس ماند.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: بنا به فرموده رهبری این انتخابات هم برای ملت مهم است و هم برای دشمن چرا که حضور مردم نمایش قدرت ملت ایران در صحنه است و دشمن این را نمی‌خواهد و میل ندارد مردم با انقلاب باشند و سعی در کمرنگ کردن آن در بین ملت را دارد.

وی در ادامه ابراز داشت: حضور با شکوه و بانشاط ملت ایران در ۳۳ سال انقلاب و صحنه سیاسی انتخابات مثال زدنی است و هر سال شاهد پررنگ‌تر شدن این حضور نسبت به گذشته بوده‌ایم.

فاضلیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اراده انسان به دو صورت تکوینی و تشریعی است و ما باید با اراده خود و با بصیرت و آگاهی به حضور در پای صندوق‌های رأی حق را تقویت و با باطل مبارزه کنیم.

وی در ادامه با استناد به سخن مقام معظم رهبری ابراز داشت: حضور حداکثری مردم ناامیدی دشمنان را در پی دارد که در همین راستا باید به ندای رهبر عزیزمان لبیک گوییم.

امام جمعه ملایر در تأکید به روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه گفت: شما با افراد زیادی در ارتباط هستید و باید در آگاهی‌‌بخشی و انتقال بصیرت بخشی به مردم در زمان باقیمانده تلاش کنند تا شاهد بالا رفتن آمار حضور مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول