اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید کوهدشت مطرح کرد

برخورد قاطعانه با هر گونه حرکت غیرقانونی در برگزاری انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید کوهدشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای تأمین امنیت و آرامش مردم با هر گونه حرکت غیر قانونی قاطعانه برخورد می‌شود.

برخورد قاطعانه با هر گونه حرکت غیرقانونی در برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در حوزه انتخابیه کوهدشت بدون هیچ مشکلی انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی مسئولان تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شوند.

فرماندار کوهدشت گفت: در حال حاضر فضای مطلوب و رقابتی خوبی در شهرستان کوهدشت حاکم است.

حمزه‌پور تصریح کرد: همه اقشار مردم خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با نشاط آماده می‌کنند و هیئت‌های اجرایی و نظارتی شهرستان نیز تمهیدات لازم را برای تحقق این مهم اندیشیده‌اند.

وی تبلیغات زودهنگام را خلاف قانون دانست و گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی زودرس افراد، مغایر قانون است و تمام اقدامات غیر قانونی نامزدها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: هدف اصلی مسئولان و عوامل برگزار کننده انتخابات مجلس نهم، تحقق اصل مهم و محوری مشارکت حداکثری و حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی ضمن دعوت از مردم کوهدشت در پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار داشت: بر همین اساس رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری مهم‌ترین عامل در ایجاد بستر برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و حضور گسترده مردم است.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: هیچ یک از مسئولان دولتی در رده‌های مختلف، براساس آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حزب و یا گروه خاصی وابسته و یا وامدار نبوده و نیستند، پس در این عرصه با تمام تلاش به صحنه آمده و از آرای مردم دفاع می‌کنیم.

وی افزود: برای تأمین امنیت و آرامش مردم با هر گونه حرکت غیرقانونی قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: برگزاری همایش و گردهمایی‌های تبلیغاتی در ایامی که به لحاظ قانونی تبلیغات داوطلبان نمایندگانی منع قانونی دارد، تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول