اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

ورزشکاران داعیه‌دار سلامتی در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: ورزشکاران داعیه‌دار سلامتی در جامعه هستند زیرا ورزش برای ورزشکار سلامتی می‌آفریند و سبب ترویج سلامتی در جامعه می‌شود.

ورزشکاران داعیه‌دار سلامتی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران این شهرستان اظهار داشت: ورزشکاران با سرلوحه قرار دادن روح فتوت و جوانمردی که ارمغان میادین و زمین‌های ورزشی است، نفس خود را تربیت و نقش خود را در انقلاب اسلامی به درستی ایفا کردند.

وی افزود: یکی از ارکان جامعه توسعه‌یافتگی سلامت هست که این مقوله مرهون ورزش است.

به گفته نظری ورزشکاران ایرانی بر قله‌های افتخار سبب افزایش نشاط و تحکیم اتحاد ملی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جامعه ورزشکار دوشادوش سایر اقشار شهرستان سلماس در روز دوازدهم اسفند با حضور حداکثری در انتخابات مجلس، حماسه دیگری را خلق کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

این مسئول گفت: زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و فراگیر آحاد جامعه و جلب مشارکت فعالانه در انتخابات ضروری است.

فرماندار سلماس تصریح کرد: دشمنان هر روز با توطئه و ترفند تلاش می‌کنند خدمات نظام را ناکارآمد و کم‌رنگ نشان دهند در حالی که مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران همه این ترفندهای دشمنان را با حضور پررنگ و شرکت گسترده در انتخابات نقش بر آب و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان خواهند زد.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین نگاه دشمنان به نظام و انقلاب باتجربه جمهوری اسلامی است که باید این نگاه‌ها را خنثی کرده و از بین برد، تصریح کرد: مسئولان سلماسی باید با اصل بی‌طرفی انتخابات را دنبال و در صورت طرفداری از کاندیدای خاص بحث و تبلیغات را به ساعات خارج از اداری معطوف کنند.

نظری با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نماد مسئولیت عمومی و مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: ملت وفادار ایران اسلامی در طول 33 سال پس از انقلاب، همواره حضوری حماسی و اثرگذار در انتخابات داشته‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول