اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مرکز مشاوره و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره):

دانشجویان در برگزاری باشکوه انتخابات نقش موثری دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل مرکز مشاوره و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: دانشجویان نقش موثری در برگزاری باشکوه انتخابات و حضور گسترده مردم در صحنه‌ها دارند.

دانشجویان در برگزاری باشکوه انتخابات نقش موثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کوروش محمدی عصر امروز در همایش تا افق آینده در جمع دانشجویان زنجانی با مثبت ارزیابی کردن همایش‌های دانشجویی اظهار داشت: با توجه به رویکرد‌های جدید کمیته امداد، امسال همایش‌ دانشجویی با فرم متفاوتی برگزار شده است.

وی با اشاره به مشارکت دانشجویان در برگزاری همایش مذکور افزود: تاکنون آثار دانشجویی فاخری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیر کل مرکز مشاوره و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در موقعیت کنونی دو تکلیف مهم بر عهده دانشجویان گذاشته شده است، افزود: کسب علم و دانش نخستین وظیفه مهم یک دانشجو است.

وی تکلیف دوم دانشجویان را نیز مهم عنوان کرد و ادامه داد: حضور در انتخابات 12 اسفند یکی دیگر از وظایف مهم دانشجویان است.

محمدی اذعان داشت: 12 اسفند روز تکلیف است و در این روز همه افراد به ویژه قشر دانشجو باید به تکلیف خود عمل کنند.

وی با اشاره به نقش موثر دانشجویان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات اضافه کرد: دانشجویان باید علاوه بر حضور پررنگ در انتخابات سایر آحاد جامعه را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

مدیرکل مرکز مشاوره و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: آینده در دست جوانان است و جوانان باید از این فرصت در راستای ساختن جامعه‌ای بهتر و جامعه‌ای علمی‌تر استفاده کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: یکی از دلایلی که موجب این امر شده حضور دانشجویان و دانشمندان جوان ایرانی در عرصه‌های مختلف است.

محمدی تاکید کرد: آرمان‌های بزرگ نیازمند همت بلند است و افرادی که خواهان موفقیت هستند باید در راستای رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه امروزی داشتن تحصیلات دانشگاهی از سوی خانواده‌ها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: به علت جایگاه ویژه‌ای که یک دانشجو در جامعه دارد و همچنین به علت موقعیت شغلی که پس از پایان دوره تحصیل برای دانشجویان به وجود می‌آید، پدر و مادر تاکید بسیاری بر ادامه تحصیل فرزندان خود در مراکز دانشگاهی دارند.

مدیرکل مرکز مشاوره و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دانشجویان قبل از دوره دانشگاهی مصرف‌کننده علم هستند، ادامه داد: امروز باید یک دانشجو پس از پایان دوره دانشگاهی باید به تولید‌کننده علم تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید پس از فراغت از تحصیل تئوری‌هایی را که در دانشگاه آموزش دیده‌اند، به کار گرفته و از آنها در راستای پیشرفت کشور استفاده کنند.

محمدی با تاکید بر تقویت روحیه اعتماد به نفس در افراد اضافه کرد: موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف علمی توسط دانشمندان ایرانی به دست آمده حاصل تلاش و اعتماد به نفس آنها بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی از سوی دشمنان اضافه کرد: ترور شخصیت‌های ایرانی توسط دشمن از آغاز انقلاب وجود داشته و دشمنان همواره به بهانه‌های مختلف اقدام به ترور افراد تاثیرگذار انقلاب و نظام کرده‌اند.

مدیرکل مرکز مشاوره و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به توانمند و با استعداد بودن دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش امداد، افزود: بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد از نخبگان کشور هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول