اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 73

مسئولان در انتخابات آخرت خود را به خاطر دنیا تخریب نکنند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی گفت: مسئولان که بار سنگین امانت را بر دوش دارند، قانون‎مداری و قانون‎گرایی را در انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند و آخرت خود را به خاطر دنیا تخریب نکنند.

مسئولان در انتخابات آخرت خود را به خاطر دنیا تخریب نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، سید حمید علوی در جلسه شورای معاونان و حمل و نقل گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این وزارتخانه در تشکیلات جدید، جلب اعتماد در مجموعه سازمانی است اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه ما به یکدیگر، اعتماد و اعتمادسازی است که اکنون نیز در تمام تشکیلات این وزارتخانه وجود دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وزارتخانه جدید بدون کوچک‎ترین تنش تاسیس شد و مقام عالی وزارت، برای ساختار تشکیلاتی آن جدیت تمام داشته‎اند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حراست استان‌ها در تشکیلات جدید به مدیریت تبدیل شده تا تاثیرگذاری لازم را بر فعالیت‎ها داشته باشد افزود: از ضروریات یک دستگاه اجرایی، آسیب‎شناسی است که باید در دستور کار مدیران حراست قرار گیرد و همانند حسگر به موقع، اقدام و اطلاع‎رسانی کنند تا از پیامدهای ناگوار، جلوگیری به عمل آید.

علوی وظیفه حراست را صیانت، پیشگیری، سالم‎سازی و تعامل و همکاری دانست و افزود: ما باید به عنوان ستارالعیوب که از صفات خداوند است، امانتدار، حافظ آبرو و حیثیت افراد و سلامت پرونده‎هایی باشیم که در دست ما قرار می‎گیرند.

وی گفت: مسئولیت، امانتی است که در دست افراد قرار می‌گیرد و روزی باید تحویل داده شود و خوشا به حال کسی که این امانت را به سلامت تحویل دهد.

علوی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و حضور حداکثری مسئولان و کارکنان وزارتخانه را در این تکلیف خواستار شد و گفت: جا دارد مسئولان که بار سنگین امانت را بر دوش دارند، قانون‎مداری و قانون‎گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهند و آخرت خود را به خاطر دنیا تخریب نکنند.

در این مراسم مدیر جدید حراست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان با حکمی از سوی سید حمید علوی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، با ابلاغ این حکم محمدحسن مخدومی به عنوان مدیر جدید حراست اداره کل معرفی و از زحمات شعبانعلی عرفانی مدیر سابق این حوزه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

ابلاغ حکم مدیر جدید حراست راه و شهرسازی گلستان با مراسم تودیع و معارفه مدیرکل این دستگاه همزمان شده بود و این حکم در جلسه شورای معاونان و حمل و نقل گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی به وی اعطا شد.

فعالیت در سپاه پاسداران و جهاد سازندگی، رئیس گروه زیربنایی برنامه و بودجه، مسئول آموزش و پژوهش استانداری، معاون شهرسازی و سرپرست حراست مسکن و شهرسازی استان گلستان، سوابقی است که محمد حسن مخدومی در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول